nata skrev:Eftersom även Gilmore Girls och Dead Like Me avslutats (för säsongen ev. för gott?) har min lista över "måste se"-serier reduserats till...en. Och det är inte ens nya avsnitt :( (jag tänker på Scrubs)
Andra serier på TV just nu kan jag vara utan. (räknar inte Angel eftersom jag redan sätt allt)
nokie skrev:Är du en sådan där lustig människa som ser på tv på tv och inte genom ett tv-outkosrt i datorn?
I wonder if the people who made the film of The Lord of the Rings had ended it with Frodo putting on the Ring and ruling happily ever after, and then claimed that that was what Tolkien "intended..." would people think they'd been "very, very honest to the books"?
Tinder skrev:Att den sedan inte var särskilt trogen böckerna gjorde det ju inte bättre.
Hennes slutord passar också ganska bra.I wonder if the people who made the film of The Lord of the Rings had ended it with Frodo putting on the Ring and ruling happily ever after, and then claimed that that was what Tolkien "intended..." would people think they'd been "very, very honest to the books"?
noike skrev:Det spelar ingen roll åt något håll hur trogen man varit förlagan. Det är en ny tolkning och som sådan måste man göra ändringar, speciellt om det rör sig om två så skillda media som böcker och film.
AKS skrev:Playing God (Anthony Michael Hall och Ally Sheedy -- together again!)
AKS skrev:Har nu sett klart S3 av DZ och är glad att jag inte såg det då det sändes "på riktigt".
Tob skrev:Dags att börja se Dead Zone kanske. Har ju faktiskt första säsongen på Dvd. Har sett halva ungefär, tyckte det var bra klass på avsnitten, men sen kom det massa saker emellan och det har inte blivit av att jag har fortsatt se.
AKS skrev:Och dessutom så finns det redan en fortsättning på Tipping Point, men USA valde att slänga in det avsnittet i början på S4 i stället!! Bastards! Antagligen gjorde de det då de fick reda på att serien förnyats.
AKS skrev:Spoiler S3
Nej, Wey är inte död. Det sista man får se av honom är när nutids-Johnny talar med framtids-Johnny och får se JJ. Wey sitter då fastkedjad i stolen. Frågan är bara varför JJ och Johnny kedjat fast Wey? Är Wey inte helt och hållet på Johnnys och JJ:s sida? Och är det då Wey som är ond eller är det framtids-Johnny med son som är onda (Will this man destroy the world?, om du kommer ihåg?). D.v.s. ska Johnny rädda Sarah eller inte? Hmm... Gillar en serie som får en att tänka.
Och Sarah dog inte heller, det var Johnnys syn. Antagligen får vi se hur det går i Tipping Point Pt 2.
AKS skrev:Spoiler S3
D.v.s. ska Johnny rädda Sarah eller inte? Hmm... Gillar en serie som får en att tänka.
Och Sarah dog inte heller, det var Johnnys syn. Antagligen får vi se hur det går i Tipping Point Pt 2.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare