You guys you guys you guys you guys you guysusususus! As far as I’m concerned the Internet can do whatever the heck it wants for the rest of its summer, like, it can continue to mangle feminist theory or muddle race relations or blaspheme the pillars of democracy or Photoshop cats into funny positions or make up words or ignore world politics that aren’t easily summed up in a vlog or whu-uh-uh-uh-utevur BECAUSE the Internet today has stepped up ferry this wonder to me, and I don’t care about your face! Your faaaaaaaaaace!
adolvsson skrev:Joss Whedon on “Dr. Horrible”
How did you choose the cast? Does Nathan Fillion have pictures of you, or–
You know, you’re not the first person to ask that so I’m beginning to wonder. After I passed out, what happened…?
AKS skrev:Nej, den funkade inte ("video not available on this site"), men du är förlåten för att försökte i alla fall.
AKS skrev:Tihi, Whedonesque har också överbelastats p.g.a. Dr Horrible.
Felmeddelandet på Whedonesque skrev:Grrr argh... Whedonesque has met its nemesis.
Catfight skrev:jag vill också titta på detta mästerverk (jag bara antar att det är ett) men jag kan inte!
Vad ska jag göra? Originalsidan finns ju inte längre (verkar det som) och den där sidan där man kunde ladda ner kunde jag liksom inte titta på det var nåt program som jag inte hade osv. (ni märker ju hur bra jag är med datattekniska prylar) Jag behöver hjälp!
hjälp mig
caffeineaddict skrev:Ellinor: Originalsidan fungerar utmärkt för mig just nu? http://www.drhorrible.com
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]