Hmmmmm.... Vad ska jag rekomendera för serie till massorna?...
Jo, jag vet: ONE PIECE!!!!
Det är den bästa serien som någonsin gjorts, och det är inget utnämnande jag ser lätt på.
Humorn är den roligaste jag vet.
Karaktärerna och världen är det häftigaste jag vet.
Mysterierna och frågorna är dom mest spännande jag vet.
Passionen och sammanhållningen mellan karaktärerna är det vackraste jag vet!!!!
ONE PIECE ÄR DET BÄSTA JAG VET!
En annan serie jag väldigt mycket vill rekomendera är Death Note.
Noam skrev:Dexter ja, vad är det den handlar om nu igen? Och vad är det för typ av serie ni som sett?
Dexter är som en tråkig, inte lika häftig version av Death Note, som också handlar om en mördare som är en vanlig kille som måste vara smart för att inte åka fast.
Death Note är en ultrasmart serie som även jag inte riktigt hänger med i hela tiden p.g.a. dens smarthet.
Annars ska jag faktiskt passa på att rekomendera reality-shows, för många har helt fel uppfattning om dessa.
Vidga era vyer och testa att ladda hem första avsnittet av t.ex. Survivor när en ny säsong börjar.
När jag gjorde det för några år sen visste jag inte alls vad jag gav mig in på. Jag gillade inte Expedition Robinson mer är vem som helst, men Survivor är verkligen inte Expedition Robinson, även om konceptet är lika. Det är mycket mer ett SPEL av STRATEGI och fysiska tävlingar. Jag skulle aldrig då trott att det skulle bli min favoritserie och att jag varje dag skulle gå runt med Surivor-huvudbonader
Big Brother! Svenska Big Brother är äckligt och hemskt, det tycker jag till 100%.
Alla andra länders Big Brother är likadana och hemska. Men i USA kan dom inte ha massa snuskiga sexskandaler och sånt på vanlig tv, för då skulle det bli kallabalik, så deras första säsong av BB var LAME.
Andra säsongen gjorde dom om spelet HELT. Nu är Big Brother ett suveränt socialt STRATEGISKT spel som precis som Survivor förlitar sig mycket på tävlingar och strategi.
För några år sen skulle jag aldrig tro att jag varje sommar efter att ha upptäckt denna serie skulle vara besatt och se timmar av Live Feeds där deltagarna bara pratar strategi, eller t.o.m. bara snackar om mat.
Tob kan intyga om Big Brother US's braighet!
The Amazing Race!! Bästa familjeserien någonsin. Det är spännande och kul!
Nu orkar jag inte skriva mer...