Tob skrev:11 timmars oscarspecial inleder dom med. Redan klockan 19.00 börjar sändningarna sen är det ett brott för Pianisten som visas mellan 21.00 och 23.45. Fan vad jag skall mysa.
adolvsson skrev:Tob skrev:11 timmars oscarspecial inleder dom med. Redan klockan 19.00 börjar sändningarna sen är det ett brott för Pianisten som visas mellan 21.00 och 23.45. Fan vad jag skall mysa.
Meeen... kunde det inte suga apa? Bara för min skull?!
adolvsson skrev:Tob skrev:11 timmars oscarspecial inleder dom med. Redan klockan 19.00 börjar sändningarna sen är det ett brott för Pianisten som visas mellan 21.00 och 23.45. Fan vad jag skall mysa.
Meeen... kunde det inte suga apa? Bara för min skull?!
caffeineaddict skrev:Jag förstår fortfarande inte, får du inte in kanalen överhuvudtaget alltså?
caffeineaddict skrev:Och apropå "suga apa", 11 timmar Pontus Gårdinger gör iallafall mig spontant lite tveksam...
noike skrev:caffeineaddict skrev:Och apropå "suga apa", 11 timmar Pontus Gårdinger gör iallafall mig spontant lite tveksam...
Men han ska väll inte kommentera under reklampauserna? Får man hoppas.
caffeineaddict skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:Och apropå "suga apa", 11 timmar Pontus Gårdinger gör iallafall mig spontant lite tveksam...
Just keep telling yourself that...
caffeineaddict skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:Och apropå "suga apa", 11 timmar Pontus Gårdinger gör iallafall mig spontant lite tveksam...
En sån ville min mor att jag skulle få inoppererad.A bear skrev:caffeineaddict skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:Och apropå "suga apa", 11 timmar Pontus Gårdinger gör iallafall mig spontant lite tveksam...
KOLLA! Min fjärrkontroll har en muteknapp!
MissKittyFantastico skrev:Är det inte snart dags för att tippa vinnare?
MissKittyFantastico skrev:Man kan se Oscarsgalan gratis på biografen Palladium i Göteborg om man är med i SFs Bioklubben. Det verkar lite kul att se den där på jättestor duk.
A bear skrev:Så, nu har jag postat mina gissningar. Ska försöka se "Iwo Jima" och "Volver" innan det brakar loss, men jag tänker stå för det där om inget extremt händer.
caffeineaddict skrev:A bear skrev:Så, nu har jag postat mina gissningar. Ska försöka se "Iwo Jima" och "Volver" innan det brakar loss, men jag tänker stå för det där om inget extremt händer.
Hade du tänkt se den där CAM:en av "Iwo Jima" som blev felmarkerad som en DVDSCR, så be aware att inte bara ska bilden vara rutten utan subs:en ska dessutom vara katastrofala. Men din japanska kanske är bättre än min.
A bear skrev:Jag tänkte faktiskt - om jag hinner - vara så 1900-tal att jag knatar ner till Sveavägen och pytsar upp 90 spänn till Herr Astoria.
caffeineaddict skrev:dels kanske det finns tid (men nu ska jag inte lova för mycket, har egentligen ingen koll) för Nicklas och/eller Fredrik att lägga till er så ni kan blogga med oss andra?
caffeineaddict skrev:och dels kanske det finns tid (men nu ska jag inte lova för mycket, har egentligen ingen koll) för Nicklas och/eller Fredrik att lägga till er så ni kan blogga med oss andra?
noike skrev:Det finns tid så länge "Fredrik" är vaken.
adolvsson skrev:noike skrev:Det finns tid så länge "Fredrik" är vaken.
Jag använder för många fina ord för att vara först!
wyndham skrev:nähä, nu har jag gjort två kanalsökningar och ingen nia. grumble grumble.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare