Veidit skrev:Fråga: Hur kunde soldaterna ändra sig så när order 66 kom? Plus att det kom från någon som inte alls såg ut som den palpatine de kände till
Yog-Sothoth skrev:Veidit skrev:Fråga: Hur kunde soldaterna ändra sig så när order 66 kom? Plus att det kom från någon som inte alls såg ut som den palpatine de kände till
Heh, exakt det frågade jag för några inlägg sedan, men fick inget svar. Någon kanske kan svara på det nu?
Zaxx skrev:Letade efter ett svar och jag fick det från Mr.Lucas...
kolla på denna.. jag hade rätt:
http://movies.channel.aol.com/feature/s ... ripted.adp
Zaxx skrev:Se nu börjar han mumla för att vifta bort att jag hade rätt...
Vi får se Anakin som "yngre" eftesom det var då han var sigsjälv innan han blev Darth Vader... Ingen bränd-cyber robot i ett plåtskal...
Luke: Why didn't you tell me? You told me Vader betrayed and murdered my father.
Obi-Wan: Your father was seduced by the Dark Side of the Force. He ceased to be Anakin Skywalker and became Darth Vader. When that happened, the good man who was your father was destroyed. So what I told you was true... from a certain point of view.
the_outcast81 skrev:jag vet svaret på varför allt är åt helvete med dom "nya" filmmerna det är för att när han skrev dom så var han antingen hög eller så behövde han nödlösningar för att få det att funka med resten av filmerna(även att det inte gör det så har ju inte med saken att göra).
Tomas skrev:Angående några tidigare inlägg
Jag håller inte med om att allt i filmerna måste förklaras. Tex var Georges försök att förklara kraften med mediclorians (stavning?) i episode 1 ingen bra ide.
leckan skrev:Jag skulle vilja säga att George Lucas lyckats förvånansvärt bra med den 3:e filmen! Varför haka upp sig på detaljer, vet vi hur stor SW verse är? Svar, NEJ...
Bender skrev:Men Anakin som gubbe är väl fortfarande kvar i Jedins Återkomst precis när han tar av sig masken och är döende och har tagit kol på kejsaren?
Matt skrev:Bender skrev:Men Anakin som gubbe är väl fortfarande kvar i Jedins Återkomst precis när han tar av sig masken och är döende och har tagit kol på kejsaren?
Ja. Men inte i nästa version. Då kommer Lucas klippa in sig själv. alternativt någon av sina barn eller en Ewok.
Zaxx skrev:Ngn som har / har sett CloneWars animated ?
Zaxx skrev:Ngn som har / har sett CloneWars animated ?
Tomas skrev:Vet inte ifall de nya avsnitten (säsong 3) kommer att utspela sig innan eller efter episode 3, men om de fortsätter i samma stil så blir det säkert bra.
More information about the show's future was released at Celebration III. Lucas said that Clone Wars would indeed return as a half hour show, but that this time it will be in 3D.
Tomas skrev:Där står även attMore information about the show's future was released at Celebration III. Lucas said that Clone Wars would indeed return as a half hour show, but that this time it will be in 3D.
Återstår väll att se ifall de byter namn på serien då den inte längre utspelar sig under klonkrigen. 30 (~20) min långa avsnitt ser jag fram emot.
Star Wars" creator George Lucas told fans at the "Celebration III" fan convention in Indianapolis over the weekend (his first appearance at such an event in 18 years) that Lucasfilm is developing two new TV series set in the popular science fiction universe. The first is an animated 3-D half hour series that expands upon "Clone Wars," Genndy Tartakovsky's well-received animated series for Cartoon Network. The other is a live action spin-off that would focus on some supporting characters who've been introduced in the movies. Both series would be set in the years between "Episode III" ("Revenge of the Sith") and "Episode IV" ("A New Hope"). Lucas has reportedly been speaking with "Aeon Flux" creator Peter Chung about heading up for the former project, which will likely take advantage of the new CGI animation facility Lucasfilm is building in Singapore. As for the live action offering, Lucas told the fans: "We're probably not going to start that for about a year. Like on 'The Young Indiana Jones Chronicles,' we want to write all the stories for the entire first season all at once. I'm going to get it started and hire the showrunners and all of that, then I'll probably step away." In addition, despite the assumed ties to Cartoon Network and FOX - no networks are currently attached to either project.
Veidit skrev:Anledningen till att generalroboten hostar och går som han gör är att Samuel L Jacksons karaktär mosade honom med kraften i slutet på Starwars S2
Grievous har lärt sig utav Count Dooku och en av sakerna han spelar på är att Jedis (gärna otränade) blir rädda för honom, men då han är skadad så funkar det inte lika väl
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]