AKS skrev:Hehe, sorry att jag halvlurade dig. Jag blev iofs lurad först också (av tvguide.com), men jag tycker att Medium varit så stabil och avslutade sin säsong på ett bra sätt och jag såg redan nu fram emot nya avsnitt. Sen blir den en midseason-serie igen. Vad blir det då? Januari nån gång?
Fast jag brukar komma över den värsta abstinensen rätt snabbt många gånger. Inte alltid, men ofta. Likadant med BSG. Precis efter säsongsavslutningen kändes oktoberdatumet jobbigt, fast nu är jag cool med det.
The Shield är dock annorlunda. Fortfarande smärta.
Ang. Studio 60 så är jag faktiskt inte alls intresserad av den så här i förhand. Det lär bli en serie där jag väntar på omdömen innan jag ser den (som t ex Prison Break som jag inte såg förrän i december).
Studio 60 har så många komponenter som tilltalar mig att det nästan är löjligt. Sorkin, till att börja med, och minnet av West Wing när det var som bäst. Och Sports Night relativt färskt i huvudet. Bradley Whitford och Matthew Perry (i en dramaroll) som, om 6-minutersklippet bara talar en bråkdel sanning, har potential att bli ett av TV-historiens bästa radarpar. Oh, jag är så till mig av bara tanken att jag inte kan låta bli att prata upp serien i Mediumtråden!