Simon skrev:Nu verkar hon reducerad till någon sorts kurir mellan Nadia och Sloane, och får knalla in på hans kontor minst två gånger varje avsnitt och säga något i stil med "om du gör henne ledsen så blir hon ledsen.. men det säger jag inte för din skull, för dig hatar jag, och det vore trevligt om du dog.. men DET vill jag inte HELLER.. men inte för din eller min skull.. utan för Nadias. För hon är min syster, så därför förlåter jag att hon är torr som fnöske, och älskar henne ohämmat." varpå hon ger honom en intensiv blick och vänder på klacken.
LWes skrev:spoiler för nästa säsong:
tydligen ska Nadia inte vara en regular nästa säsong. Planen är tydligen att hon bara ska vara med 3 avsnitt. Hoppas att det blir så.
Illyria skrev:Vad kommer hända nästa säsong, ska de fortsätta med detta konceptet nu, långsammare tempo osv? För jag tycker inte det fungerar... they need to step it up!
Illyria skrev:Det ryktas om att Jennifer Garner är gravid, jag undrar hur de löser det till nästa säsong isåfall...
eonline.com skrev: But Garner's November due date could prove tricky for the Alias brain trust. While ABC's spy thriller is wrapped for the season (the finale airs May 25), the show has been picked up for the fall and is slated to resume production in July. Producers must now decide how to deal with Garner's pregnancy, either by incorporating it into the show's storyline (remember, Sydney's eggs were harvested last season) or by simply hiding it. Then again, considering the show's sky-high slinky outfit-to-episode ratio, a burgeoning belly would be hard to conceal. Further complicating matters, Garner performs most of her own stunts.
Illyria skrev:För mig skulle inte serien fungera utan Sydney och tydligen är det bekräftat nu också, så vi får väl se vad som händer.eonline.com skrev: But Garner's November due date could prove tricky for the Alias brain trust. While ABC's spy thriller is wrapped for the season (the finale airs May 25), the show has been picked up for the fall and is slated to resume production in July. Producers must now decide how to deal with Garner's pregnancy, either by incorporating it into the show's storyline (remember, Sydney's eggs were harvested last season) or by simply hiding it. Then again, considering the show's sky-high slinky outfit-to-episode ratio, a burgeoning belly would be hard to conceal. Further complicating matters, Garner performs most of her own stunts.
Illyria skrev:LWes: du behöver ju inte skriva ut bekräftade (?) spoilers inför nästa säsong...
Hade varit kul att få ha Irina kvar och sen vill jag gärna se Sark som regular igen, han är en av mina favoritkaraktärer.
Gordo skrev:Håller med om Sark skulle vara hur kul som helst. Vad säger ni om Will? Kanske drömtänkande från min sida men jag vill se honom igen
Simon skrev: Något som gjorde att jag gillade serien så mycket innan var att man fick se en mycket mänskligare och varmare sida av Syd när hon var tillsammans med Will och Francie (innan hon blev en psykotisk mördarklon).
Boom!For starter, My name is not Michael Vaughn.
LWes skrev:Sen slutet: Helt fantastiskt och chockande och något jag aldrig hade trott. Vad då hans namn är inte Michael Vaughn?!Jag trodde att han skämtade fösrt men nu vet jag inte vad jag tror.
![]()
Den bästa säsongsavslutningscliffhangern för tv-säsongen lätt!
LWes skrev:Jag blev besviken när han den där killen som dom träffade (och som Sydney jobbat med i ett tidigare avsnitt) dog.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare