noike skrev:The Tribe som i den nya zeelendska sf-såpan? Såg att den gick på Barnkanalen (kanalen stod på efter Animaniacs var slut, okej?) för ett tag sedan i varje fall. Och dvdn var recenserad i SFX -- men jag har aldrig sett den för nerladdning. (Men så har jag inte letat heller.)
BOSTON LEGAL (ABC) - Executive producer Jeff Rake has opted to exit the freshman drama for unspecified reasons. Rake overaw the show's writing staff along with fellow executive producer Scott Kaufer. It's not clear who will replace him on the series. Rake, who has an overall deal with producer 20th Century Fox Television, will move on to developing his own projects or potentially come aboard one of the studio's other projects in the works for fall 2005..
Off skrev:BOSTON LEGAL (ABC) - Executive producer Jeff Rake has opted to exit the freshman drama for unspecified reasons. Rake overaw the show's writing staff along with fellow executive producer Scott Kaufer. It's not clear who will replace him on the series. Rake, who has an overall deal with producer 20th Century Fox Television, will move on to developing his own projects or potentially come aboard one of the studio's other projects in the works for fall 2005..
caffeineaddict skrev:Jag blir alldeles nervös av att se Larry David på Seinfeld-extramaterialet. Jag väntar mig hela tiden att han ska göra något Curb Your Enthusiasm-korkat och börja skrika åt människorna bakom kameran.
Rätt roligt att få veta att hans fru heter Laurie, dock. Larry & Laurie David...
caffeineaddict skrev:Flisa: Jupp, ett höjdarköp. Massor med extramaterial, bilden är så bra som man överhuvudtaget kan få på en sitcom och de första säsongerna är ännu roligare än jag mindes. Min favorit hittills i omtitten är nog The Library med Philip Baker Hall som bibliotekspolisen Bookman, men det finns många andra höjdare.
nata skrev:Nu när man blivit berövad sin dagliga Buffy-dos är de TVrelaterade glädjeämnena få and far between.
nata skrev:Text var det här.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare