Off skrev:Såg igenom Hustle s01-3 förra veckan. Suverän underhållning. Ibland var det lite väl enkelt att lista ut vad som skulle ske men skådespelarna och dialogen vägde upp för det. Rekommenderas!
AKS skrev:Ser fram emot Blade. Har sett trailern som är okej, men inte överdrivet bra. Tror dock på serien ändå.
http://www.youtube.com/watch?v=MgiFDV6Un_Q
Matt skrev:AKS skrev:Ser fram emot Blade. Har sett trailern som är okej, men inte överdrivet bra. Tror dock på serien ändå.
http://www.youtube.com/watch?v=MgiFDV6Un_Q
Jag tyckte trailern bara såg ut som en kopia av filmerna. Eller iallafall att karaktären Blade är en kopia. Och visserligen ska det ju vara en fortsättning på filmerna. Men karaktären behöver väl inte ha samma repliker och samma poser?
AKS skrev:Haha, gud vad jag älskar Charlie Murphy's True Hollywood Stories på Chappelle's Show. "I'm Rick James, bitch!"Den sketchen blir jag aldrig less på.
caffeineaddict skrev:AKS skrev:Haha, gud vad jag älskar Charlie Murphy's True Hollywood Stories på Chappelle's Show. "I'm Rick James, bitch!"Den sketchen blir jag aldrig less på.
Det och REal World-sketchen är fanimig höjdpunkterna i hela serien! OCH WAYNE ROONEY! Nej vänta......... vafan heter Whose Line-kilen?
caffeineaddict skrev:AKS skrev:Haha, gud vad jag älskar Charlie Murphy's True Hollywood Stories på Chappelle's Show. "I'm Rick James, bitch!"Den sketchen blir jag aldrig less på.
Det och REal World-sketchen är fanimig höjdpunkterna i hela serien! OCH WAYNE ROONEY! Nej vänta......... vafan heter Whose Line-kilen?
Glorificus skrev:Windfall 1x01... helt okej, men jag hoppas det blir bättre än såhär. Fanns en del intressanta karaktärer med bra potential, men jag hoppas det inte går förlorat p.g.a att det är så många huvudkaraktärer. ;)
noike skrev:caffe: "Is Wayne Brady gunna have to choke a bitch?"
Illyria skrev:Lite blandade utlåtanden om Windfall ser jag, men sen brukar ju LWes tycka det mesta är fantastiskt så det är lite svårtolkat.Har inte hunnit se avsnittet ännu men kommenterar det senare.
AKS skrev:Det låter onekligen intressant eftersom jag gillade Lost i början och älskar Prison Break och all dess otrolighet!
LWes skrev:Jag börjar än en gång bli nyfiken på att se Star Trek, för att det måste vara otroligt häftigt att ha sett allt Star Trek!
Eftersom Enterprise utspelar sig före TOS, bör man se den före då?
För mig är det inte ett alternativ att inte se det i kronologisk ordning.
Jag tror att om jag börjar se Enterprise och gillar det kommer det vara lättare att fortsätta se än om jag måste se TOS först.
Någon som sett och vet?
LWes skrev:Just det, ReGenesis vill jag också se...
Är det en väldigt lugn och långsam serie, eller är den spännande och intensiv?
AKS skrev:att man får se hur "offren" hamnade där de hamnade. Ointressant och av nån anledning gillar jag det inte alls.
Håller med om att mamman (mostern?) borde ha fått dö.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare