Rombat skrev:det hade varit roligare med Wonder Woman.
Du är så jävla fördomsfull helt enkelt. Hon är för fan åttahundra gånger mer intressant än någon av familjen El iaf. Och coolare än alla i DC utom typ tre stycken. Och hon DÖDAR! Det hade varit kul med någon som får något gjort i Smallville nu när Ollie har mesats bort ur serien.noike skrev:Rombat skrev:det hade varit roligare med Wonder Woman.
...
Rombat skrev:Du är så jävla fördomsfull helt enkelt. Hon är för fan åttahundra gånger mer intressant än någon av familjen El iaf.noike skrev:Rombat skrev:det hade varit roligare med Wonder Woman. Och coolare än alla i DC utom typ tre stycken.
...
Rombat skrev:Det är lugnt. Jag vill se om de kombinerar element från båda även om hon bestäms som den ena av dem. Så jag tror väl på Super Girl, även om det hade varit roligare med Wonder Woman.
LWes skrev:Vart är Clark's mamma, har man fått veta det? Har hon dött utan att jag minns det?
AKS skrev:LWes skrev:Vart är Clark's mamma, har man fått veta det? Har hon dött utan att jag minns det?
Hon flyttade ju i slutet av S6 och Clark tog över farmen. Hon flyttade pga sitt politiska arbete. Blev hon senator eller nåt åt det hållet?
Fullständigt medhåll från min sida.AKS skrev:7.03: Lana tillbaka i Smallville = tråkigt. Jag spaceade ut under alla hennes scener så jag vet inte vad hon sa. En massa långsamt formulerade meningar lät det som i alla fall. Bzz-bzz-bla-bla.
Jag hoppas verkligen att hon fortsätter vara den kalla Lana, att det skett en grundläggande förändring hos henne som gör hon hon själv till slut inser att hon och Clark aldrig kan vara ihop. Och att Clark också inser det snart. Nu lär det bli halva säsongen med lycka i nåt avsnitt och sen en massa trånande och sen en massa ångest. Fucking been there, done that.
Jag tycker att Kara och Clark känns för nära varandra i ålder för vad de vill åstadkomma här. Han ska lära henne och vara hennes förebild verkar det som. Jag tycker Kara skulle ha behövt vara två-tre år yngre för det. men då hade väl karlarna, stackarna, bakom serien inte kunnat klä upp henne i en liten bikini så jag förstår att de valde det framför story.
Överlag var det ett tråkigt avsnitt. Mest på grund av Lana. Sämst hittills denna säsong i alla fall.
AKS skrev: (spoiler 7.05) För det första, jag gillar verkligen chefredaktören på The Daily Planet. Han och Lois skulle passa väldigt bra ihop. Skulle inte förvåna mig ifall en grön sak dyker upp precis då hon och chefredaktören ska få till det.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare