lilith skrev:Illyria skrev:Barnslige Hiro är väldigt jobbig ja, future Hiro borde sticka ett värd i magen på honom.
Skulle inte framtida Hiro försvinna då? :eek:
HeY skrev:om Masi Oka vinner Emmy för den rollen så betyder fan inte Emmyn någonting längre!
caffeineaddict skrev:Newsflash: Emmyn betyder ingenting.
HeY skrev:Håller inte med. Jag har alltid gillat Nikki, i början tyckte jag hon var jätteintressant pågrund av att hennes kraft var så mystisk och intresset försvann aldrig. Har aldrig riktigt förstått vad folk har emot Nikki?
HeY skrev:Håller inte med. Jag har alltid gillat Nikki, i början tyckte jag hon var jätteintressant pågrund av att hennes kraft var så mystisk och intresset försvann aldrig. Har aldrig riktigt förstått vad folk har emot Nikki?
CheeseGuy skrev:Tråkig skådespelare, tråkig karakär, tråkiga sidohistorier, för det mesta. .
Rombat skrev:Peter är ändå bättre än alla ni tycker. Så det så.
SLUTDISKUTERAT!
Hihi!
Rombat skrev:SLUTDISKUTERAT!
caffeineaddict skrev:HeY skrev:om Masi Oka vinner Emmy för den rollen så betyder fan inte Emmyn någonting längre!
Newsflash: Emmyn betyder ingenting. Betydligt sämre människor än Masi Oka har vunnit den. Jag gillar Hiro som fan, även om jag inte gillar alla hans historier.
Tror dock att Claire och pappa Bennett är mina favoriter/favoritförhållandet. Jag är en sucker för far/dotter-förhållanden. Giles/Buffy och allt det där, ni vet.
Tinwiel skrev:Fast jag håller inte med om Hiro. Usch. Dålig skådis och överdriven karaktär. Nej. Nej.
sp1keout skrev:
Svårt att ogilla någon, men vi borde sätta upp en poll där man bara får välja en person - som favorit. Skulle vara intressant och se vem som leder/vinner faktiskt
CheeseGuy skrev:Kristen Bell!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare