AKS skrev:Tyvärr gick det inte. Himla synd.
Vilka fansubs använder du? Kanske kan gå att fixa något, men jag kan verkligen inte lova. Varför kan inte subbbare (subbor?

AKS skrev:Tyvärr gick det inte. Himla synd.
Illyria skrev:De flesta brukar vara hårdkodade vad jag sett.
AKS skrev:Death Note 02: Mycket bra avsnitt. Jag tror denna serie kommer att bli riktigt jäkla bra innan det är klart.
Haha, Kira/Light! Han gick på det. Fast iofs kunde ju inte han veta att L inte brukar visa sitt ansikte, för mig var ju bluffen uppenbar.
Jag antar att man inte ska heja på huvudpersonen?Han är lite smått galen... Ska bli intressant att se hur L utvecklas också.
sp1keout skrev:Animanda rekomenderas for denna serie, de subbar dock inte hela...
Sa efter cirka 25 avsnitt byter man till kuro-hana. Som gor mer eller mindre resten... Noja.
AKS skrev: (edit) Ser nu att man tycks ladda ner hela avsnitten från animanda, men jag hittar inte Desu Nôto...? (/edit)
noike skrev:(Varför varför varför hårdkoda textningen? Skaffa ett riktigt avi2dvd-program som klarar av textbaserade subs om ni måste bränna. FFS.)
noike skrev:allt som krävs är ju att utöka markup-språket i textfilerna och få programmen stöder det (det borde ha funnits redan som det är). Iofs, då skulle folk få börja samarbeta och prata med varandra. Sådan går ju inte för sig på nätet.
AKS skrev:men jag hoppas jag ska lyckas att ta mig igenom dem utan att behöva sitta på en köksstol framför tv:n som min farmor...
herdware skrev:Hade visst missat att det kommit en andra säsong av Gunslinger Girl, något för dig sp1keout?
sp1keout skrev:herdware skrev:Hade visst missat att det kommit en andra säsong av Gunslinger Girl, något för dig sp1keout?
1, ja vet
2, inte en jevla chans =)
noike skrev:AKS skrev: (edit) Ser nu att man tycks ladda ner hela avsnitten från animanda, men jag hittar inte Desu Nôto...? (/edit)
http://www.torrentz.com/5a11f7ed9b0270f ... ad46ccdfef kanske fungerar.
(Varför varför varför hårdkoda textningen? Skaffa ett riktigt avi2dvd-program som klarar av textbaserade subs om ni måste bränna. FFS.)
The Buffster skrev:sp1keout skrev:Sommaren 2007 är slut för länge sedan
Haha, jag behöver ingen som påminner mig om hur dålig jag är.
Nä men, allvarligt, vad hände egentligen med sommaren 2007? Jag måste ha glömt bort att jag ens följde One Piece (ILLA!). Jag får satsa på sommaren 2008 istället tror jag. Ojoj, kommer att finnas mycket att se ikapp.
sp1keout skrev:Och jag älskar dig ändå Sanna.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare