wtf? Hur kollar du på serier egentligen? ppfttLWes skrev:(jag såg inte på skärmen just då, så jag såg inte exakt vad som hände)
LWes skrev:WHÖW! Cool bra säsongsavslutning!!!
Jag tycker inte att Smallville är helt fantastiskt, för annars hade jag sett avsnittet tidigare, men jag blev glatt överaskad över att det var så bra. Det började ju jättebra med den besatta gamla mannen och Martianen. och sen att Lana dog var mycket bra, men om ni säger att hon inte dog tror jag er (jag såg inte på skärmen just då, så jag såg inte exakt vad som hände). Det där med Lois och Chloe är bara konstigt, hon kan ju inte haft som kraft att som kan återuppliva döda med sina tårar och som resultat sjäv dö.
Slutet då monstret tar en bit av Clarks DNA var också coolt. Jag tänkte "Bizarro?". Eftersom jag inte egentligen vet något om DC var det bara en vild gissning, men när han sa "I'm you, only a little more bizarre" jublade jag. Det var coolt.
Jag ser faktiskt fram emot nästa säsong. Jag tycker att det här var en av dom bättre säsongsavslutningarna i år.
Noam skrev:wtf? Hur kollar du på serier egentligen? ppfttLWes skrev:(jag såg inte på skärmen just då, så jag såg inte exakt vad som hände)
LWes skrev:Noam skrev:wtf? Hur kollar du på serier egentligen? ppfttLWes skrev:(jag såg inte på skärmen just då, så jag såg inte exakt vad som hände)
Det är ju slöseri på tid att inte göra andra saker sammtidigt som man ser på tv!
Förresten är det bara ett fåtal serier (Heroes, Veronica Mars, Prison Break, Survivor m.fl.) som kan hålla min koncentration genom hela avsnitt. Under det här avsnittet av Smallville höll jag mig ganska bra i alla fall.
Men att man missar något visuellt då och då är ett litet pris att betala för alla dom timmar man tjänar genom att pyssla med sina andra sysslor samtidigt.
Så det så!
Faktiskt inte.. när jag kollar på ett avsnitt så ger jag det alltid min fulla uppmärksamhet. Om jag känner att jag inte kan koncentrera mig så stänger jag av och ser det senare.HeY skrev:"Space out" kan väl alla göra ibland. Jag själv, t.ex, brukar spaca ut ett antal gånger i t.ex Prison Break, House, Lost m.fl. Så jag tror de flesta gör det.
Oh my god! Tag med smakproversp1keout skrev:En ny McFlurry-smak finns pa McDonalds har i Japan. Jag undrar ifall en van fran sasong 6 har varit i trakterna.Strawberry and OREO-cookie
sp1keout skrev:Lana är underbar och söt, samt smart.
AKS skrev:promon är jag inte riktigt förtjust i
adolvsson skrev:AKS skrev:promon är jag inte riktigt förtjust i
Inte? Jag tyckte den såg lovande ut. Framför allt biten med en elak Clark, det är väl kul att dom prövar på nåt ny... hm. Äh, det var inget.
noike skrev:Jag saknade att någon trillar ner i kryptonitifierad sjö. Överge klassikerna på det viset.
AKS skrev:Och har vi nån tråd där vi skriver upp kommande projekt för alla Whedonverseskådespelare? Skådis-spotting är ju en "efter faktumet"-tråd om ni förstår vad jag menar.
HeY skrev:7x01
Oliver
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare