Rombat skrev:6.18
Jag retar mig något oerhört. Clark hade kunnat befria varenda jävel på det där stället om han bara hade haft lite ballar. Det enda han hade behövt göra är att ta på sig en mask så han inte blir fångad på kamera för 83:e gången. Och växa upp. GAAAH!
Han har säkert fått issues!Tomas skrev:Jag håller med dig men det känns som att varje (eller kanske varannan) gång han gör något liknande i serien råkar han hamna i ett rum fyllt med kryptonit och får vänta hjälplös på att någon annan ska rädda honom.
Rombat skrev:Just det ja... Lastbilen. Fan. Jag hoppades ju att hon verkligen var död.
Riktigt intressant, ordern där om "no kryptonians" och att dom skulle hålla sig borta för superman universe förklarar ju en hel del. Snacka om att vara bakbunden! Detta betyder ju också att vi kan förvänta oss gott om story och hjältar från DC universe i fortsättningen! Härligt!Garim skrev:Why 'Smallville' Can Do Better Than Meteor Freaks, Lana Lang Stalkers. Artikel hos SyFyPortal...
Ger viss insikt om bl a att skaparna varit lite bakbundna under de första säsonger. En aning spoilers naturligtvis, för den som inte sett S6.
Jag håller med ditt icke medhållande! Jag tyckte det var ett fin fint avsnitt som tog arcen framåt på alla nivåer.HeY skrev:Håller inte med dig alls AKS, detta var allt ifrån en B-avslutning i mina ögon.
AKS skrev:Har du alltså läst under spoilermarkeringarna, Tin? Jag kommer inte ens ihåg att du över huvud taget ser serien.
AKS skrev:Jag blir avundsjuk på er som verkligen gillade säsongsavslutningen(jag gillade, men inte verkligen). De brukar rocka stenhårt då det gäller Smallville, men denna säsong levde den, enligt mig, inte upp till de höga och välförtjänta förväntningarna.
Rombat skrev:Den sjätte säsongen har dock varit mycket bättre än vad Smallville brukar vara.
Det där beskriver hela Smallville ganska bra.Tinwiel skrev:Rombat skrev:Den sjätte säsongen har dock varit mycket bättre än vad Smallville brukar vara.
Bitvis bra, bitvis tråkigt.
Rombat skrev:Det där beskriver hela Smallville ganska bra.Tinwiel skrev:Rombat skrev:Den sjätte säsongen har dock varit mycket bättre än vad Smallville brukar vara.
Bitvis bra, bitvis tråkigt.
Tinwiel skrev:620
Meningslöst. Jag hatar såna här avsnitt "drömavsnitt" som inte tillför nåt till handlingen. Om det faktiskt tillförde nåt till handlingen så missade jag det för jag var så uttråkad. Att döma av Jimmys reaktion på slutet så gav väl drömmen honom nåt och det hände ju faktiskt massa grejer. Men kunde dom inte ha kommit fram till det på nåt annat sätt istället för att tråka ut mig med "drömmen"?
Jag måste nog ändå hålla med HeY om att Lana fyller sin funktion och sitter rätt bra lite sådär på kanten numera. Hon får gärna vara kvar för mig sålänge hon inte spelar huvudrollen.dansdansdans skrev:säsongsavslutningen:
hade Lana dött hade det blivit en betydligt bättre avslutning. bort, bort med lana!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare