AKS skrev:Jag tror nog att jag är ensam om att se denna serie här, men är ändå nyfiken på om nån annan har sett ett avsnitt eller följer serien?
AKS skrev:Och sockarna som charmigt nog inte matchade.
noike skrev:De här sockarna, får man se dem ofta? Hur stor roll spelar de i serien? (Jag har ingen aning om vad DD är för något.)
AKS skrev:noike skrev:De här sockarna, får man se dem ofta? Hur stor roll spelar de i serien? (Jag har ingen aning om vad DD är för något.)
Inte så stor. Man ser dem på håll ibland då han korsar benen.
AKS skrev:Haha, Doctor Who + Dragons' Den:
http://www.youtube.com/watch?v=nNV5ga7Duxk
gaspode skrev:fem stycken Lionel Richie-Biljetter!
caffeineaddict skrev:gaspode skrev:fem stycken Lionel Richie-Biljetter!
Världens vitaste neger!
Tinwiel skrev:Hahaha... men Hello är ju en sån fin låt, det ÄR den. Och Say you, say me. Extremt smörigt. Men jag stannar upp och lyssnar när jag hör dom två och blir lite varm inombords.
gaspode skrev:caffeineaddict skrev:gaspode skrev:fem stycken Lionel Richie-Biljetter!
Världens vitaste neger!
hmm, säger de inte veckans vitaste neger?
gaspode skrev:Tinwiel skrev:Hahaha... men Hello är ju en sån fin låt, det ÄR den. Och Say you, say me. Extremt smörigt. Men jag stannar upp och lyssnar när jag hör dom två och blir lite varm inombords.
Hello, den älskade jag ett tag.
Hello? Is it me you're looking for?
gaspode skrev:världens säger de på det klippet jag hittat nu.
vad fick jag veckans ifrån? it makes no sense.
Carly was signed to MCA Records during the same time period that Randy Jackson (an American Idol judge) was the senior vice president of A&R at MCA Records. Carly was at MCA in 1999. Randy started at MCA in 1998 and was there for 4 years. Jackson was part of the team responsible for signing Smithson-Hennessy to MCA.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare