av Tinwiel » tis maj 22, 2007 23:44
Ja, brat, det ser jag fram emot också. Seriens svackor än så länge är lite taskigt skådespeleri i vissa biroller och några småfjantiga standalones. Men brödernas relation gillar jag och bröderna är heeeta båda två, speciellt ni-vet-vem (inte Voldemort! Jensen FFS! Han är en sån där utseendetyp som jag inte brukar bli så förtjust i, i vanliga fall, men jag tycker att han är jättehet. Det är nåt med ögonen tror jag... Me wants, me neeeeds) Dessutom så är det inte bara standalones utan det känns som att serien/arcen och karaktärerna utvecklas hela tiden och man får reda på mer om dem och deras förhållande till varandra. Me likey.
Men alltså... Spellan och jag pratade om det här med namn tidigare. Varför var dom tvungen att döpa Jensens karaktär till Dean?! Jag blir så förvirrad. Ibland tänker jag på Sam som Dean (GG), och ibland Dean som Alec (från Dark Angel) och ibland så är Dean Dean och Sam Sam.... suck. Inte för att jag nödvändigtvis tänker på deras tidigare karaktärer när jag ser dom i Supernatural utan bara för att namnen var inarbetade i min hjärna.
220
Vampyrer? Ja, tänderna var ju rätt så coola i alla fall. Bra att Dean satte sig upp lite mot sin pappa också, det var på tiden. Intressant...
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human