A bear skrev:TV4 startar scifikanal
noike skrev:(MST-3K? Plix?)
A bear skrev:noike skrev:(MST-3K? Plix?)
![]()
![]()
![]()
<#TvGeek#> Jericho - 2e01 - "Season 2, Episode 1" airs in 69 days (2008-02-12 Tuesday)
Tinder skrev:Life 1x11
Superbra avsnitt, så glad att serien fått en hel säsong. Ingen annan som ser serien?
noike skrev:Moonlight får en andra säsong. WTF just happened?
adolvsson skrev:noike skrev:Moonlight får en andra säsong. WTF just happened?
Studio 60, Wonderfalls och The Inside (etcetera, etcetera) gråter i sina gravar.
HeY skrev:LWes: Jag hoppas du gillar den. Det börjar bli lite tröttsamt med så mycket negativt om samma serie. Ha inga Angel förväntningar, jag tror många hade det och blev besvikna över att det inte var det eller att de redan från början gick in med inställningen med att det skulle vara dåligt.
LWes skrev:HeY skrev:LWes: Jag hoppas du gillar den. Det börjar bli lite tröttsamt med så mycket negativt om samma serie. Ha inga Angel förväntningar, jag tror många hade det och blev besvikna över att det inte var det eller att de redan från början gick in med inställningen med att det skulle vara dåligt.
Jag förväntar mig att det kommer vara skitdåligt efter allt som folk här har skrivit, men även om den är skitdålig så skulle jag inte direkt ha något emot det, det kan vara intressant, lärorikt och inspirerande trots det.
LWes skrev:Rules of Engagement är en annan komedi dom har som jag gillar ganska mycket. Den är kul och trevlig.
The New Adventures of Old Christine ska jag tänka på nästa gång jag känner att jag vill ha en komediserie att följa. Såg bara pilotavsnittet när den kom, men sen dess har det ju blivit ganska många avsnitt, och kvantitet gillar jag.
noike skrev:Moonlight får en andra säsong. WTF just happened?
Illyria skrev:noike skrev:Moonlight får en andra säsong. WTF just happened?
Don't say such filth! Och vadå andra, ska den inte få en första hel säsong först?
Illyria skrev:Nej. "CURRENT SEASON: 1 (13 episodes)". Det hade räckt mer än väl, men å andra sidan är det CBS så vad förväntar jag mig egentligen.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare