AKS skrev:Mah bitchez, ingen som fått ett glädjeutbrott över nytt Doctor Who imorgon?!
Jag dåndimpade över porrbilderna i ickeporrtråden och har inte orkat kravla mig hit förrän nu. Och det bara för att du bumpade upp den. Tack!
AKS skrev:Mah bitchez, ingen som fått ett glädjeutbrott över nytt Doctor Who imorgon?!
gaspode skrev:AKS skrev:
jag gör ett undantag från mitt animeradesmilies-hat och ger den här en
sfinx skrev:Nyx bjöd på kakor, inte vilka kakor som helst...
adolvsson skrev:sfinx skrev:Nyx bjöd på kakor, inte vilka kakor som helst...
![]()
KAKA!
sfinx skrev:
Nyx bjöd på kakor, inte vilka kakor som helst...
There are no writers rooms on the shows. “This country simply couldn’t afford that system,” Davies said. “We pay people per script, but within that we try to make it collegiate — as much as one can.
noike skrev:Inte helt säker på vad jag tycker om att Rose bara är där helt plötsligt. Låst i ett annat universum utan något sätt att komma loss enligt Doktorns erfarenhet? Det borde vara lite svårare än så, för hon såg ju helt oskadd ut och att skapa hål mellan verkligheterna var rätt farligt för båda världarna IIRC.
adolvsson skrev:4x01
Fast helt över såg hon inte ut att vara, beroende på hur man tolkar fade-outen.
AKS skrev:4.01: Jag tolkade hennes fadeout som att allt inte är som det verkar med Rose.
AKS skrev:Ååh, de små fettosötisarna! Såg ni den där lilla som skuttade fram? Hur gullig som helst. I want one!
Jag tolkade hennes fadeout som att allt inte är som det verkar med Rose.
madskellig skrev:Visste att Rose skulle dyka upp, men trodde inte att det skulle vara i första avsnittet! Blev väldigt glad att se henne.
Illyria skrev:Går det bra att se 401 innan s2-finalen av Torchwood? Ibland hänger ju serierna ihop.
Garim skrev:Jag gillade 4x01 väldigt mycket. Donna funkar bra, även om hon är lite påfrestande och surrig, tjatig ibland.
Garim skrev:det var ett tag sedan jag såg avslutningen på S2 på torchwood
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare