brat skrev:Om ni inte hör från mig mer så har jag dött av en hel jäkla veckans väntan på säsongsfinalen!! (Och snälla gud låt det inte vara seriefinalen!!!)
Glorificus skrev:Det är i nåt avsnitt i första säsongen som pojkarna sitter i Impalan och nån av dem säger fel namn men direkt rättar sig... brat, kommer du ihåg när jag menar?
brat skrev:Glorificus skrev:Det är i nåt avsnitt i första säsongen som pojkarna sitter i Impalan och nån av dem säger fel namn men direkt rättar sig... brat, kommer du ihåg när jag menar?
Det är Jared som säger "Sam-Dean!", när han menar att säga Dean. Men å andra sidan kan han lika gärna säga "Man, Dean!"
chanda skrev:för dom som intresserad jensen är just nu england och gör en conventeon. igår kväll var det en som fångade in på film
ackles och jason mann när de sjung
crazy in love tillsamans. rätt bra gjort efter att ha blivet överfallen av en över entuastisk fan under dagen
http://www.dailymotion.com/video/x1yqfh ... jasoncrazy
det rappoterades också att han var hoppful att det skulle bli en tredje säsong och att han blinkade efter åt. så han kan redan veta något.
MissKittyFantastico skrev:2x21
Soldaten, var har jag sett honom? Jag vågar inte gå in på IMDb ifall jag råkar spoila mig på nåt sätt genom någon casting-lista. Får väl vänta tills nästa fredag.
Glorificus skrev:MissKittyFantastico skrev:2x21
Soldaten, var har jag sett honom? Jag vågar inte gå in på IMDb ifall jag råkar spoila mig på nåt sätt genom någon casting-lista. Får väl vänta tills nästa fredag.
Hm... du har väl inte sett Friday Night Lights? (Åh, annars borde du det, det är såå bra!) För där är han med. Jag går in på hans imdb-sida den vägen för att undvika SPN-spoilers... ah, nu ska vi se... Aldis Hodge har mest bara haft gästroller, bl.a. i Bones. Haha, han har varit med i ett Buffy-avsnitt också! Han var "Masked Teen" i Fear, Itself.
MissKittyFantastico skrev:Tack Oh Most Glorificent One.
Glorificus skrev:MissKittyFantastico skrev:Tack Oh Most Glorificent One.
You're welcome, most... fantastic.. cat.
chanda skrev::D Hollywood Reporter
yep nu är det officelt Supernatural får en tredje säsong och
det rycktas att den ska flyttas till söndagar.
ja ha nu är det bara finalen kvar, det var länge sen man
har sätt fram imot ett avsnitt så mycket.
MissKittyFantastico skrev:Om ca 24 timmar sitter jag och biter på naglarna och väntar på att avsnittet ska bli klart. Spännande spännande!
MissKittyFantastico skrev:Om ca 24 timmar sitter jag och biter på naglarna och väntar på att avsnittet ska bli klart. Spännande spännande!
MissKittyFantastico skrev:MissKittyFantastico skrev:Om ca 24 timmar sitter jag och biter på naglarna och väntar på att avsnittet ska bli klart. Spännande spännande!
I stand corrected. Det är alldeles strax klart om det blev ok.
Glorificus skrev:MissKittyFantastico skrev:MissKittyFantastico skrev:Om ca 24 timmar sitter jag och biter på naglarna och väntar på att avsnittet ska bli klart. Spännande spännande!
I stand corrected. Det är alldeles strax klart om det blev ok.
Åh, då kan du ju se det med oss vid midnatt! Om du kan hålla dig så länge alltså.
MissKittyFantastico skrev:Sitter ni och kommenterar samtidigt som ni tittar eller gör ni det efteråt? Jag är inte så bra på att kommentera samtidigt som jag ser nämligen. Mitt huvud blir för rörigt då.
HippieSpellan skrev:oj glory det är väldigt fangirls av er=D
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare