noike skrev:poser, ey. How I fucking hate you. (spoiler för mig själv) Top Chef var ju bra... Ska jag behöver titta på uslig reality-tv nu? I feel soiled and less special.
poser skrev:noike skrev:poser, ey. How I fucking hate you. (spoiler för mig själv) Top Chef var ju bra... Ska jag behöver titta på uslig reality-tv nu? I feel soiled and less special.
Men den är inte uslig.
LWes skrev:Du är otroligt fördomsfull när det kommer till reality-shows, mannen.
Jag håller på att skriva en essä om just detta.![]()
För övrigt tycker jag inte att Top Chef är är fokuserat på mat än vad andra serier i samma genre är på sina teman.
Och är det ingen annan som sett Kid Nation? Jag såg andra avsnittet idag och det är fan en otrolig serie.
LWes skrev:Och är det ingen annan som sett Kid Nation? Jag såg andra avsnittet idag och det är fan en otrolig serie.
LWes skrev:Oj glömde nämna Kid Nation. Ja Glory se första avsnittet i alla fall. Jag blir så otroligt imponerad av dessa barn, jag finner det helt otroligt och rörande. Mycket fin serie.
AKS skrev:Kitchen Nightmares 1.02: Mycket bättre än första avsnittet. Men fortfarande mycket sämre än den brittiska versionen. Helt okej dock.
Gordon Ramsays tystlåtna vrede var bara wow... "You're guilty." Om blickar kunde döda...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare