Hur går det med avsnittsskriverierna? På tal om sånna:
[4x02]
Nu var det ganska längesen jag såg ett avsnitt och jag måste erkänna att jag sitter under hela introt och bara fånflinar!!!

Jag kan se hur scenerna mellan Justin och Darren skulle kunna funka på en scen(!). Undras om det beror på skådisarna eller hur det är skrivet... nåja. Det är framförallt ett underbart tempo emellan dom. Jag blir såklart kär i Justin igen. Han är så fiiiiin i håååååret!
Ibland blir jag bara irriterad på Bens PC-Zen-Yoga-Buddhist-tugg. Och på tal om personligheter - Blake. Har så svårt för att ta honom på allvar. Han är liksom för seriös samtidigt som man har en bild av honom liggandes i knarkarkvartar utslagen på skitiga madrasser... Men i slutändan så gillar jag honom med Ted. Det är ett mycket bättre par än Emmet och Ted.
Förra säsongen var alla skitsnygga i håret. Alla utom Ted egentligen. Tills nu.
Brian och Justin! Dom är så otroligt bra ihop! Och snygga. Vissa människor passar helt enkelt ihop och blir fantastiska bara dom är i närheten av den andre. Och det gäller definitivt för Randy/Justin och Gale/Brian.
Emmet och Mikey i skogen! Underbart! Jag vill bitch-slap Perrywinkle! Två gånger!

Hur berättar du för tio statistkillar att dom för nästa scen ska spela vollyboll på ett fält. Nakna. Och hur mycket betalar du dom?
Visst är väl scenen med testgruppen nödvändig för att bygga upp Brians blick till Remson - men den suuuuuuuuuger!!! Tack och lov dansar Emmet in och räddar mitt magsår...
Brian: Dumpling??
Mikey: That's my fairyname, and if you ever so much as----
Brian viftar med fotona och håller på att spricka!

Det här avsnittet har nåt som väldigt få avsnitt av den här serien har... en slutscen jag inte gillar.... Cody.... urrk....