Rombat skrev:2x21
Äh, kan inte bara Weevil och Keith få varsin spikklubba och bli påhoppade av alla småaktiga typer från serien och räta ut alltsammans på ett vackert sätt.
Äsch, de är korkade. Har de ens kollat på samma serie som oss?AKS skrev:2.21
Kom ihåg Oscarstatyetten med Lilys blod och Duncans hår som de hittade nedgrävd. Kanske räckte det som reasonable doubt? Borde faktiskt göra det eftersom de i juryn inte vet vad vi vet om Aaron.
Chosen skrev:Kommer VM tillbaka, det ser i alla fall ut som det, artikeln innehåller lite om hur en "eventuell" tredje säsong kommer att se ut
http://www.eonline.com/Gossip/Kristin/Archive2006/060505c.html
Chosen skrev:Kommer VM tillbaka, det ser i alla fall ut som det, artikeln innehåller lite om hur en "eventuell" tredje säsong kommer att se ut
http://www.eonline.com/Gossip/Kristin/Archive2006/060505c.html
we really want to make Tina Majorino [Mac] a series regular
AKS skrev:S3
Bryr mig inte ett dugg om Mac så om det hänger på stålarna så ser jag hellre Lamb. Då han stod där utanför rättegångssalen och hånlog och liksom rullade mot väggen för att ha helkoll på pappa och dotter Mars =. Genius! I love him. Mac skulle jag lika bra kunna vara helt utan dock.
gaspode skrev:Jag gillar verkligen Mac, men håller i övrigt helt med AKS.
Lamb är stundtals underbar och jag tycker att hans karaktär behövs mycket mer i serien än vad Mac gör..
Att Mac skulle bli nån slags Q åt Veronica tycker jag inte känns så värst fräscht.. Hon funkar ju bra som hon är, gärna lite fler gästinhopp, men hon behöver absolut inte vara med i varje avsnitt.. Det är synd att de har såna uppenbara budgetproblem med skådespelarna.. det märks ibland väldigt mycket att en karaktär inte är med för att de inte har råd med honom i det här avsnittet.. Samtidigt är det så många karaktärer att de naturligtvis inet alla kan vara med i varje avsnitt.
adolvsson skrev:Angåend Lamb så tycker jag också han är stundtals underbar, men inte att just han behövs i serien. En karaktär som honom behövs, men Lamb själv har (åtminstone i mina ögon) snart spelat ut sin roll.
Om dom inte gör något lite mer drastiskt med honom snart, förstås. Det finns trådar dom skulle kunna spela vidare på, men just nu tycker inte jag han känns så jäkla viktig för framtiden.
gaspode skrev:Ett resonemang som med fördel kan användas även på Mac, förutom att det inte skulle finnas nåt karaktärshål att fylla om Mac försvann på samma sätt som det skulle med Lamb.
Färre fasta karaktärer med mer syfte
gaspode skrev:Ett resonemang som med fördel kan användas även på Mac, förutom att det inte skulle finnas nåt karaktärshål att fylla om Mac försvann på samma sätt som det skulle med Lamb.
A bear skrev:Med den inte helt oviktiga skillnaden att Mac och Veronica har betydligt större möjligheter till interaktion. Ett av S2s stora problem är ju att de flesta bara verkar flumma runt och inte prata med varann; serien lyfter ju som fan så fort vi får en scen där två karaktärer verkligen får sparra.
Illyria skrev:Mac is the shit och Veronica behöver mer än en nära vän.
CheeseGuy skrev:Och det vore underbart med Mac och Lamb som regulars! Lamb har vi ju nästan bara sett i scener tillsammans med Veronica eller Keith, så jag tror absolut att han kan utvecklas och/eller visa fler sidor.
Tinwiel skrev:[...]det är en skandal att tönt-Dick, som inte har någon annat funktion i serien än att gå omkring och försöka få tjejer att ligga med honom, är en regular[...]
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare