HeY skrev: (spoiler 3.3) Hoppas Sarah (vad heter skådespelaren?) slutar vara mammaledig snart, jag vill att hon ska vara med! Är jag den enda här som gillar Sarah??
LWes skrev:Men allt ihop är väldigt bra. Prison Break är en mycket fängslande serie!!!!!
Tob skrev: (spoiler 3.04) Sarah död....? Eller en bluff? Känns inte vettigt nånstan, nu är dem ju fullständigt beroende av att Linc *inte* säger något till Micheal som då lär tappa en väldigt massa motivation.
sp1keout skrev:304
Comprende mi amigo?
T.Bag - Oh yes, I comprend!
Glorificus skrev: (spoiler 3x04) Jag har inget emot att Sarah är död, om det nu stämmer. Fast det är mycket beroende på hur de gör med den storyn - hur sent Michael får veta det och vad det gör med hans karaktär. Jag gillar Sarah, men mer i förhållande till Michael än för hennes egen skull.
As the contents of the box did, indeed, appear to be Sara's head (the rest of her body inconveniently elsewhere), I don't feel so bad about my mistake. You see, I was making my guess based on an illogical and creatively bankrupt narrative universe. I was thinking how stupid it would be for the kidnappers to kill off 50 percent of their leverage without a single warning. I was thinking that it might be poor reasoning to provide a motivation for revenge to a man who you're hoping is able to escape from prison. I was thinking that surely the kidnappers must have looked at the IQ scores and realized that killing Sara to light a fire under Linc's rear probably won't accomplish anything given just how incapable the character has always been of any sort of strategic reasoning.
HeY skrev:NOOOOOOOO! Säsong 3 casting spoiler
AKS skrev:Uppdatering från Just Jared:
Citat:
UPDATE: A publicist for FOX just issued a statement exclusively to JustJared.com: “Actually – the network and studio has not confirmed that Sarah Wayne Callies has departed the series this season. Dr. Sara Tancredi plays a significant part in the storyline this year.” So the question still remains — will Callies return as Dr. Tancredi?
Glorificus skrev:Shoot, två nya avsnitt på en gång! Det hade jag missat. Började se 3x07, men efter 20 sek slog jag av och kollade MyEpisodes. Hann bli lite spoilad av de där 20 sekunderna.Väntar inte-så-tålmodigt på att kunna se 3x06 nu.
The Buffster skrev: (spoiler 3.10) Mahone! Fan så bra han är.
sp1keout skrev: Japp, indeed. I säsong 2 hatade jag honom, mycket på grund av att han dödade Tweener
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare