Michael Ausiello just said in the tv guide podcast that Supernatural will be on CW next season
han värkar har rätt bra koll så,
yay ser nu ännu mera i mot finnalen, om det nu är möjligt.
HippieSpellan skrev:utan att spoila? mkt broderlig kärlek.
HeY skrev:HippieSpellan skrev:utan att spoila? mkt broderlig kärlek.
Mycket broderlig drama eller mycket komedi?
I vilket fall är jag jättesugen på att se det, kan det inte bli mörkt nuuuuuuu!?
Zaxx skrev:Jag har inte kollat Supernatural.
Är det som Heroes eller?
MissKittyFantastico skrev:Teza frågade även hur det hade varit att arbeta med Jeffrey Dean Morgan i P.S., I Love You, men tydligen träffades de aldrig, för de är med i olika delar av filmen. Lite synd.
Glorificus skrev:(Och mycket bättre än Heroes, men det är kanske bara jag som tycker det...)
MissKittyFantastico skrev:Ior och rain och Teza är strora Supernaturalfans och de hade hört ett rykte om att Eric Kripkes fru är en jättefan av James Marsters och att hon försöker lobba in honom i serien. Det gick rykten om att han skulle gästspela. På Q&A igår så frågade Teza James om det ryktet. Tyvärr var det bara just ett rykte, men James sa att "de har hans nummer" och att han gärna skulle kunna tänka sig att vara med i Supernatural.
MissKittyFantastico skrev:Det bidde visst en kylskåpsmagnet med pojkarna också. Vet inte hur det där hände.
chanda skrev:Inte diräkt imponerad
2.21
Sera Gambel är nog den svagaste författaren bland teamt enligt mitt tycke.
Historien runt dom specella var rätt trist, men så har sams mych ark aldrig varit diräkt intressant för mig. Märktes att Jared har rätt långt att gå utan
Jensen som support.
Nåja Får väl hoppas att Kiripe har gjort en bättre avslutning. Så många fråger
Favorit moment
Dean och Sam lilla moment i bilen.åter
igen Dean och hans mage.
Andy och hans användning av hans krafter
Slut scenen med Dean och Sam.Författar har värkligen tävlat i år vilken som kan plåga
Dean bäst.
HippieSpellan skrev:s02e21
Ava sa en liten bra sak, att om DeanSam hade tränat så skulle han också kunna mer saker, och varför har han inte gjort det egentligen?
brat skrev:
Om ni inte hör från mig mer så har jag dött av en hel jäkla veckans väntan på säsongsfinalen!! (Och snälla gud låt det inte vara seriefinalen!!!)
HippieSpellan skrev:ja jag och min rumskompis kallar sam för deansam och dean för deande
Glorificus skrev:HippieSpellan skrev:ja jag och min rumskompis kallar sam för deansam och dean för deande
Haha, okej.Sam är väldigt DeanSam. Och Dean är väldigt DeanDean.
HippieSpellan skrev:Glorificus skrev:HippieSpellan skrev:ja jag och min rumskompis kallar sam för deansam och dean för deande
Haha, okej.Sam är väldigt DeanSam. Och Dean är väldigt DeanDean.
ja=D det var för att vi såg det när dean var i gilmore, så vi blev förvirrade att säga bara dean för då visste vi inte vilken vi pratade om.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare