Supernatural

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav chanda » lör maj 05, 2007 7:42

:D hittade det här på spnnnews
Michael Ausiello just said in the tv guide podcast that Supernatural will be on CW next season

han värkar har rätt bra koll så,

yay ser nu ännu mera i mot finnalen, om det nu är möjligt.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav HippieSpellan » lör maj 05, 2007 11:17

s02e20 Fint, så broderkärleksfullt=) fast det var synd att DeanDean vart vungen att rädda DeanSam igen. seriously, kan han aldrig klara sig själv? Eller rädda DeanDean någon gång. Kändes lite orealistiskt att han som blivit tömd på blod och nyss medvetslös ska slita sig loss och döda djinnen.
Men det var fint
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav HeY » lör maj 05, 2007 12:56

Har inte sett 2x20 ännu, blev alldeles för trött igår så jag såg i princip inte något utav serierna jag följer som kom. Men jag ska se det ikväll iaf, verkar som om jag har ett bra avsnitt framför ifall man kollar på era icke-spoiler-markerade kommentarer. Vad kan jag förvänta mig förutom ett riktigt bra avsnitt?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HippieSpellan » lör maj 05, 2007 12:59

utan att spoila? mkt broderlig kärlek.
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav HeY » lör maj 05, 2007 13:10

HippieSpellan skrev:utan att spoila? mkt broderlig kärlek.

Mycket broderlig drama eller mycket komedi?
I vilket fall är jag jättesugen på att se det, kan det inte bli mörkt nuuuuuuu!?

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HippieSpellan » lör maj 05, 2007 13:12

HeY skrev:
HippieSpellan skrev:utan att spoila? mkt broderlig kärlek.

Mycket broderlig drama eller mycket komedi?
I vilket fall är jag jättesugen på att se det, kan det inte bli mörkt nuuuuuuu!?

dramedi...
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav chanda » lör maj 05, 2007 22:00

oh holly crap :eek:

2X20
Ska defentivt sluta spoila mig själv,
innan man ser på ett avsnitt. Förutom det. suvränt avsnitt

Första scenen med Mary Och Dean, Ge Jensen en golden globe eller emmy. Han var bra förra året, absolut fantastisk den här säsongen.

Dean x gräsklippare .Först skrattar man, men grund och botten är det en rätt sorglig scen. Tim Burton samhälle.

Sam och Dean.
Återigen ger Erik oss på ett smart sätt en hint om pojkarnas bakgrund. Fick en känsla att en del av dialogen mellan Bröderna var den samma innan sam lämnade sin familj för Stansford

John Och Dean. Bitter heten över Johns val i livet
vilket har funnits hos Dean sen Devi trap . Blir en stark scen.oh dean den sann hjälten.

Sista slut scenen hmm :|

Kripke och co är onda Genier.

Återigen absolut älskar den här serigen.

Vil ha säsong två på DVD nu.
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav MissKittyFantastico » mån maj 07, 2007 11:51

Åh! Jag får vänta till ikväll med att se Superatural 2x20.

Lite annat så länge. Ior och rain och Teza är strora Supernaturalfans och de hade hört ett rykte om att Eric Kripkes fru är en jättefan av James Marsters och att hon försöker lobba in honom i serien. Det gick rykten om att han skulle gästspela. På Q&A igår så frågade Teza James om det ryktet. Tyvärr var det bara just ett rykte, men James sa att "de har hans nummer" och att han gärna skulle kunna tänka sig att vara med i Supernatural.

Teza frågade även hur det hade varit att arbeta med Jeffrey Dean Morgan i P.S., I Love You, men tydligen träffades de aldrig, för de är med i olika delar av filmen. Lite synd.

Jaja, i alla fall lite Supernatural-skvaller.

Oh! Jag köpte jättefina samlarkort för säsong ett. Jag vet inte varför, för jag är inte riktigt samlarkortstypen, men de var så billiga att jag inte kunde låta bli. Det bidde visst en kylskåpsmagnet med pojkarna också. Vet inte hur det där hände.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav Zaxx » mån maj 07, 2007 13:17

Jag har inte kollat Supernatural.

Är det som Heroes eller?
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL

Inläggav Glorificus » mån maj 07, 2007 14:02

Zaxx skrev:Jag har inte kollat Supernatural.

Är det som Heroes eller?

Nej, SPN handlar om två bröder på roadtrip i USA. De hjälper människor från övernaturliga saker, oftast grundat i riktiga moderna myter som t.ex. Bloody Mary och Hook Man. Och så finns det en större arc också.

Framför allt i andra halvan av första säsongen börjar serien komma igång. Och andra säsongen är tio gånger bättre än första. (Och mycket bättre än Heroes, men det är kanske bara jag som tycker det...)

Serien har en del Buffy-gästspel också... Amy Acker, Julie Benz, Amber Benson... ;)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Glorificus » mån maj 07, 2007 14:06

MissKittyFantastico skrev:Teza frågade även hur det hade varit att arbeta med Jeffrey Dean Morgan i P.S., I Love You, men tydligen träffades de aldrig, för de är med i olika delar av filmen. Lite synd.

Åh, ja, det hade varit kul att se dem i samma scener. Nåja.

Vad Teza var duktig som ställde flera frågor... eller kunde få ur sig ord över huvud taget i den situationen, kan tänka mig att hon var galet nervös... :D
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav madskellig » mån maj 07, 2007 16:39

Glorificus skrev:(Och mycket bättre än Heroes, men det är kanske bara jag som tycker det...)

Jag tycker inte att det är mycket bättre än Heroes, i många fall är Heroes bättre och håller en otroligt mycket jämnare kvaliteé. Det SPN vinner på för mig är hur mycket jag bryr mig om karaktärerna, och det gör att jag känner mig mycket mer engagerad i SPN och därför gillar det bättre.

MKF: Skulle vara riktigt roligt om James gästspelade på SPN, skoj att ni frågade om det! (jag är inte aaaalls avundsjuk ;) )
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav Glorificus » mån maj 07, 2007 17:58

Har förresten glömt att kommentera hur snygg din nya avatar är, mads. :D 8)
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav madskellig » mån maj 07, 2007 18:07

Tack! Kände att det behövdes lite SPN-love inför de sista avsnitten :D

Edit: Haha, såg just din signatur :D
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav Tinwiel » mån maj 07, 2007 18:20

mads nya avatar är skitsnygg. Vackra pojkar i svartvitt. 8)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav MissKittyFantastico » mån maj 07, 2007 21:13

2x20

Spoilers även för Buffy säsong 6 och Angel säsong 5.
Oj oj oj!!! Det var helt fantastiskt! Ett helt underbart och dessutom Dean-centrerat avsnitt. Jag är fortfarande lite trött i huvudet, så det är lite svårt att komma med vettiga kommentarer. Nu ska vi se. Monstret, jättebra gjort. Fick lite Angel-vibbar av det, lite Life of the Party och den där äcklige typen som dricker sin slavs blod.

Jag gillade alla foton som stod hemma hos mamma Winchester. Alla gulliga bilder på Jared och Jensen i lite yngre upplaga, sånt tycker jag alltid är kul. Dessutom var det kul med gästinhoppen av Jess och Mary.

Jag har tidigare sagt att jag inte gillar shapeshifters, jag hyser nästan lika stor aversion mot "Alternativa verkligheter". Oftast. Fast inte i det här avsnittet, det var bara bra. Det var dessutom inte som i Buffy att monstren inte fanns alls utan bara var påhitt, Dean levde fortfarande i samma värld om man säger så, bara att det var en alternativ historiegång. Det är när man plötsligt kastas ut ur serien och in i verkligheten som det irriterar mig.

Jared hade fint hår i det här avsnittet. 8)

Moments

Bitch-Jerk-konversationen.

"This is the best sandwich ever!" :D (Verkar som om de slänger in en "Dean äter"-scen i varje avsnitt nu.)

Dean klipper gräset. (Han ser så pojkaktigt lycklig ut.)

Grav-scenen (Blev lite tårögd där. Är en sucker för sentimentaliteter)

Slutscenen

PS. mads nya bild, The best avatar ever.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav brat » mån maj 07, 2007 22:27

MissKittyFantastico skrev:Ior och rain och Teza är strora Supernaturalfans och de hade hört ett rykte om att Eric Kripkes fru är en jättefan av James Marsters och att hon försöker lobba in honom i serien. Det gick rykten om att han skulle gästspela. På Q&A igår så frågade Teza James om det ryktet. Tyvärr var det bara just ett rykte, men James sa att "de har hans nummer" och att han gärna skulle kunna tänka sig att vara med i Supernatural.

Men han visste genast vad Supernatural var? Så häftigt att han svarade på Tezas fråga. :D
Det borde inte vara helt omöjligt att JM dyker upp i SPN tycker man. (Om de får en tredje säsong snälla gud.) Läste i en intervju att Bob Singer var ett stort fan och gärna ville få James att gästspela.

MissKittyFantastico skrev:Det bidde visst en kylskåpsmagnet med pojkarna också. Vet inte hur det där hände.

Gah! Det vill jag också ha!! Pojkarna på kylskåpet. Bara, gah.

Glory - Din signatur får oss att låta galna...re!!

mads - Din avatar är verkligen sjukt snygg! Måste kanske byta själv för att ladda upp inför finalen (SÅ PEPPAD) men det känns som hädelse...

2x21. Ska inte säga något. Men oj. Promon. Den gör mig hjärtnervös. :P
(Jepp, jag gillar att klämma in det var jag än kan. Sen brukar jag avsluta med: Se den inte! ;) )
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav HeY » tis maj 08, 2007 0:10

2x20 - I don't get what all the fuss is about?

Jag tyckte det var ett bra avsnitt, men fantastiskt, sjukt holy crap bra tycker inte jag det var alls. Föredrar förra veckan över detta, även om det hade sina stunder.

Det jag gillade minst med avsnittet som fick mig att vrida lite på mig var scenen där Dean sade "adjö" till sin fantasifamilj. Jag tyckte hela scenen kändes alldeles olik avsnittets tidigare ton och musiken passade inte alls in. Det var på fler ställen än här som jag var tvecksam till musiken men det var här som det verkligen kändes fel. Jag tror faktiskt det mest var det som var felet med just den scenen, ett annat val av musik så¨hade den kunnat bli så mycket bättre.

Men jag vill inte att ni ska förstå mig fel, jag gillade avsnittet skarpt men det var inte vad jag hade förväntat mig efter era hyllande kommentarer. Jag gillade konceptet, tyckter det var mer än acceptabelt genomfört, och en riktigt stark insats från Jensen tycker jag. Han scen på kyrkogården är hos mig mer än ihågkommen, kan nog till och med hamna riktigt högt på "bästa dramascen i SPN" kategorin för mig. Sedan gillade jag också slutscenen; där, däremot, så tycker jag musiken passade riktigt bra :rolleyes: Musiken, scenen och framförandet gav mig faktiskt en liten Buffy/Angel vibe, kan inte komma på från var men den kändes väldigt lik en scen i någon utav de serierna och det är alltid positivt. Jensen är verkligen en underskattad skådespelare, han skulle lätt kunna vara Emmy nominerad om du frågar mig :D

Ser fram emot nästa veckas första del av säsongsfinalen :D

Overall: 8/10

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav chanda » fre maj 11, 2007 18:37

Inte diräkt imponerad
2.21

Sera Gambel är nog den svagaste författaren bland teamt enligt mitt tycke.

Historien runt dom specella var rätt trist, men så har sams mych ark aldrig varit diräkt intressant för mig. Märktes att Jared har rätt långt att gå utan
Jensen som support.

Nåja Får väl hoppas att Kiripe har gjort en bättre avslutning. Så många fråger

Favorit moment
Dean och Sam lilla moment i bilen.åter
igen Dean och hans mage.
Andy och hans användning av hans krafter

Slut scenen med Dean och Sam.Författar har värkligen tävlat i år vilken som kan plåga
Dean bäst.
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav HeY » lör maj 12, 2007 0:35

chanda skrev:Inte diräkt imponerad
2.21
Sera Gambel är nog den svagaste författaren bland teamt enligt mitt tycke.

Historien runt dom specella var rätt trist, men så har sams mych ark aldrig varit diräkt intressant för mig. Märktes att Jared har rätt långt att gå utan
Jensen som support.

Nåja Får väl hoppas att Kiripe har gjort en bättre avslutning. Så många fråger

Favorit moment
Dean och Sam lilla moment i bilen.åter
igen Dean och hans mage.
Andy och hans användning av hans krafter

Slut scenen med Dean och Sam.Författar har värkligen tävlat i år vilken som kan plåga
Dean bäst.

Jag håller inte med dig alls, på i princip alla dina punkter. Sorry :rolleyes:
Jag tyckte avsnittet byggde upp en riktigt bra handling inför säsongsavslutningen och jag tror den kommer att vara riktigt, riktigt bra. Vi fick också reda på en hel del, på frågor man haft ett bra tag och till och med en av de stora från säsong 1: varför dödades Mary.

Kollade också upp skrivaren på imdb, Sera, och inte tycker jag att hon är det sämsta skrivaren. Hon hade skrivit många rysliga och bra avsnitt, som t.ex Scarecrow och Bloodlust.

Sedan tycker jag att *båda* skådespelarna är bäst tillsammans i serien, eftersom de har en sådan underbar och broderlig kemi mellan varandra. Men jag tycker att båda klarar av scener själv och tyckte inte att Jared var svag.

Min största besvikelse var ändå Ava, hade hoppats på att hon skulle följa med killarna. En sådan skön karaktär, också skulle hon gå och bliförförd av ondskan. Nej det var lite tråkigt. :(

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav chanda » lör maj 12, 2007 1:29

[quote="HeY"]

2.21
[
Kollade också upp skrivaren på imdb, Sera, och inte tycker jag att hon är det sämsta skrivaren. Hon hade skrivit många rysliga och bra avsnitt, som t.ex Scarecrow och Bloodlust /quote]

Okej det sämsta avsnittet hon har skrivet, såg efteråt att hon låg bakom scarecrow som jag gillar.

visste inte att hon skrev blodlust som är en favorit.:oops: Jag antar hon är bättre på att skriva sådna avsnitt med bröderna i hopp än i sär. :rolleyes: Hade samma problem med Meg och Sam i Scarecrow första gång jag såg den, som jag nu har med Sam och the powerkids scenerna.Hmm ser en trend här.

Då var det mera intresantare att följa Dean och Bobby på deras upptäckt resa.

Men som sagt sista scen med Sam och Dean var ohört bra. äntligen en slut scen vilket inte får en att tänka på tänker på Titanic utan man koncentrera sig på vad som händer. båda skådespelarna gjorde ett fantastskt job.
Senast redigerad av chanda lör maj 12, 2007 2:06, redigerad totalt 1 gång.
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav Glorificus » lör maj 12, 2007 1:49

2x21
Oh. My. Frikkin. God.
...

Vid det här laget bryr jag mig så mycket om karaktärerna att jag satt på helspänn genom hela avsnittet. Mycket titta-genom-fingrarna, bita-handen, krama-kudden, pipa, gapa, osv. osv.

Herregud. Sam. Sammy! Jag har ingen aning om vart de är på väg med den här storyn! Och jag gillar det, men samtidigt är det så angstigt. Plågsamt att vänta en hel vecka innan... vad som nu kommer... gaaah!

Många, många riktigt snygga scener! Från re-capen och introt ända fram till den där fantastiska slutscenen..! Sam som.. och det här är rentav svårt att sätta ord på, men ja, Sam som blev mer och mer lealös, bara försvann mer och mer... usch! Men så bra. Hela avsnittet var välkomponerat. Hur det var en story för avsnittet (en grupp i en öde spökstad och bara en ska ta sig levande därifrån), samtidigt som det kopplades samman med seriens huvud-arc, plus med en hel massa känslomässiga triggers. Ava! Ash! Andy! SamochDean!

Militärkillen fick också en snygg introduktion och utveckling. De gjorde mycket med honom på den korta tiden! Nån gång mitt i hoppades jag att han skulle bli kvar i serien, så för min del fungerade han perfekt. Tjejen som hängdes gillade jag också, samtidigt som det var bra att de tog död på nån på en gång så man förstod att det var allvar.

Sen fanns det vissa svagheter i avsnittet också. Det märktes att han som spelar the yellow-eyed demon gjorde sitt bästa med sin dialog! Blev lite mycket med så mycket information som bara berättades sådär. Men det funkade ändå tack vare bra skådespel och tilläggen med barnkammarscenen. Sen var det lite samma sak med Avas scen som ond... inte helt trovärdigt, men jag tyckte ändå det funkade eftersom det blev en stor vändpunkt för avsnittet.

Mycket bra avsnitt. Ska fortsätta vara nervös och angsta inför fortsättningen nu...
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav brat » lör maj 12, 2007 1:52

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG

Den här serien fortsätter att imponera och engagera och är verkligen en favorit just nu. Hm. Den är nog min favorit just nu.

2x21
Re-capen var snygg som vanligt. (Inte "Carry on my wayward son"-snygg som 1x21 men ändå snygg.)

Älskade öppningsscenen. Först den sköna broderskänslan som gjort serien och sedan tvärt till total panik och magknip.

Gillade hur Sam tjatade om Dean och verkligen behövde honom där.

Gillade alla de utvalda. Bra karaktärerer och skådespelare rakt igenom. Gillade också att de valde att inte köra på "demonarmé mot mänskligheten". En så stor grej kan man inte kontrollera på något snyggt logiskt sätt och det har oroat mig med den här säsongshandlingen. Mycket intressantare att sätta alla utvalda mot varandra i någon galen tävling. Men logiken föll lite på det. Det känns inte som att de planerat att det skulle vara så ända från början. Hoppas att de kan motivera det lite bättre i nästa avsnitt.

Gillade inte:
- Att de dödade Ash!
- Att de dödade Andy!
- Hur de använde Ava. (Hon var ju så bra!)
- All förklaring the yellow eyed demon gav, lite för praktiskt och tydligt.

Älskade hur man hörde Dean ropa "Sam" svagt i bakgrunden innan de såg varandra. Men Sam sedan. Vad hände? Dog han? Vad tusan? Hur ska de lösa det här?? Det var snyggt gjort. Men. Usch.
Älskade sista scenen mer än alla ord kan beskriva. Bara. Jensen. Gah. Oj, så bra.

Om ni inte hör från mig mer så har jag dött av en hel jäkla veckans väntan på säsongsfinalen!! (Och snälla gud låt det inte vara seriefinalen!!!)
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav HippieSpellan » lör maj 12, 2007 11:38

s02e21
Okej jag gillade det här avsnittet av många anledningar

DeanSam har inte fått vara ensam och klara sig ensam på lång tid om någonsin, men nu kämpade han på utan DeanDean och det var jättebra, även om han saknade DeanDean. Jag gillar upplägget med spökstad, och GUD vad jag tyckte de gjorde ungjäkeln bra. pep nästan till när hon attackerade soldierboy.

Jag älskar det de gjorde med Ava. hon var så söt och charmig, bra twist. synd bara att de gjort det en gång tidigare redan.

slutet blev jag lite förvirrad över, han gick och sen dog. eller vad han gjorde. han kan ju inte dö...

Jag gillade inte när gulöga och deanSam gick tillbaka tilld å mamman dog, var lite... för sifi även om det förklarade saker

Jag gillar att de började knyta ihop, så man fick veta vad som hände med de andra människorna.

Ava sa en liten bra sak, att om DeanSam hade tränat så skulle han också kunna mer saker, och varför har han inte gjort det egentligen?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav Glorificus » lör maj 12, 2007 16:54

HippieSpellan skrev:s02e21
Ava sa en liten bra sak, att om DeanSam hade tränat så skulle han också kunna mer saker, och varför har han inte gjort det egentligen?

DeanSam? Sam alltså? :P Sam har väl försökt hålla den sidan av sig själv borta så mycket som möjligt, eftersom han mer och mer förstått att han kanske är på väg att bli något dåligt... synerna är ju inget han kopplar samman med något bra... men ja, om jag hade lyckats flytta något med tanken en gång (som i Nightmares-avsnittet), så skulle jag nog försöka igen. Det har jag retat mig lite på sen det avsnittet... men förhoppningsvis lyfter de upp den tråden igen nu när Ava nämnde det också.

Usch, vilket självplågeri, nu har jag sett om slutscenen två gånger på rad! Saaammmyy!!!
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav HippieSpellan » lör maj 12, 2007 17:13

ja jag och min rumskompis kallar sam för deansam och dean för deande
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav HeY » lör maj 12, 2007 17:28

brat skrev:
Om ni inte hör från mig mer så har jag dött av en hel jäkla veckans väntan på säsongsfinalen!! (Och snälla gud låt det inte vara seriefinalen!!!)

The CW kallar den Season Finale, så en säsong 3 får vi skulle jag tro :D

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Glorificus » lör maj 12, 2007 17:34

HippieSpellan skrev:ja jag och min rumskompis kallar sam för deansam och dean för deande

Haha, okej. :) Sam är väldigt DeanSam. Och Dean är väldigt DeanDean. :D
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav HippieSpellan » lör maj 12, 2007 17:44

Glorificus skrev:
HippieSpellan skrev:ja jag och min rumskompis kallar sam för deansam och dean för deande

ja=D det var för att vi såg det när dean var i gilmore, så vi blev förvirrade att säga bara dean för då visste vi inte vilken vi pratade om.
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav Glorificus » lör maj 12, 2007 17:49

HippieSpellan skrev:
Glorificus skrev:

ja=D det var för att vi såg det när dean var i gilmore, så vi blev förvirrade att säga bara dean för då visste vi inte vilken vi pratade om.

Hihi, okej, det var ju en bra lösning då. ;)

Det är i nåt avsnitt i första säsongen som pojkarna sitter i Impalan och nån av dem säger fel namn men direkt rättar sig... brat, kommer du ihåg när jag menar? Jag minns inte ens vem som säger det... är det Sam som säger SamDean eller är det Dean som säger DeanSam? Kom bara att tänka på det nu.
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film