Rombat skrev:Jag kollar annan krigsfilm också, men jag älskar den filmen.
The Ankh skrev:Dilm.. hur kul e det? Är det tecknat?
sfinx skrev:Rombat skrev:Jag kollar annan krigsfilm också, men jag älskar den filmen.
Jag har inget bra svar på det.
Rombat skrev:sfinx skrev:Rombat skrev:Jag kollar annan krigsfilm också, men jag älskar den filmen.
Jag har inget bra svar på det.
Du gillar å andra sidan Dr. Who och det kommer jag aldrig att förstå, så vi kan låta udda vara jämt.
AKS skrev:Okej, har efter mångt och mycket (se gnäll- och HJÄLP!-trådar) fått se klart Gå och se (Come and See, Idi i smotri) en vitrysk/sovjetisk film från 1985.
(...)
Det faktum att den unge skådespelaren i huvudrollen är så duktig bidrar naturligtvis också. Hela filmen vilar i princip på hans skuldror och han lyckas utan problem bära den. Han har ett väldigt uttrycksfullt ansikte och jag har sällan sett skräck speglas så väl i någon skådespelares ansikte. Det är verkligen naken, realistisk skräck i hans blick hela sista timmen och det gör nästan fysiskt ont att se honom.
lilith skrev:Murnau skrev:Eternal Sunshine är en film som är så fantastisk att jag blir lite ledsen inuti över att det finns folk som inte har fattat det.
Ungefär så känner jag för Gladiator.
The American people want revenge. They liked Afghanistan. They want more.
The Fucking Easterbunny skrev:lilith skrev:Murnau skrev:Eternal Sunshine är en film som är så fantastisk att jag blir lite ledsen inuti över att det finns folk som inte har fattat det.
Ungefär så känner jag för Gladiator.
jag kommer harassa dej för det här nån gång på fyllan... sorry på förhand
A bear skrev:RIP Paul Newman.
caffeineaddict skrev:Fast Eddie Felson!
lilith skrev:Vilka ögon!
Spuffy skrev:Du är en sån gubbälskare Sanna Panna. Farbrorälskare.
Spuffy skrev:Appropå film: Hot Fuzz, fy tusan vilken film! På ett positivt sätt alltså, jag älskade den. Sjukt rolig.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]