caffeineaddict skrev:Dåliga nyheter för S6 på DVD:
Tam skrev:om du klagar ljudligt på säsong 3 & 4 så nyper adolvsson dig så du får ett blåmärke på låret
adolvsson skrev:Tam skrev:om du klagar ljudligt på säsong 3 & 4 så nyper adolvsson dig så du får ett blåmärke på låret
Det är nästan så man hoppas, jag har alltid velat ge HeY ett nyp.
Vänta, va?
Tam skrev:Och om du klagar ljudligt på säsong 3 & 4 så nyper adolvsson dig så du får ett blåmärke på låret, och The Buffster bitchslappar dig!
HeY skrev:Jag läste någonstans att Shield tråden är läskig för alla over the top hyllningar
The Buffster skrev:Over the top-hyllningar och hot om våld ifall du uttalar dig negativt om serien, det är The Shield-tråden i ett nötskal.
HeY skrev:Jag läste någonstans att Shield tråden är läskig för alla over the top hyllningar, men om serien bara blir bättre och bättre efter var den ligger nu så är det mer än förståeligt!
eriked skrev:5.11 eriked är trasig.
Alltså...Scenen med Shane och Lem. Ojojoj. Den är så olidligt utdragen. Sen kommer det man visste.. eller jag ville inte tro det..varken före eller efter. Pust. Aj. Snyft.
eriked skrev:5.11 eriked är trasig.
Alltså...Scenen med Shane och Lem. Ojojoj. Den är så olidligt utdragen. Sen kommer det man visste.. eller jag ville inte tro det..varken före eller efter. Pust. Aj. Snyft.
noike skrev:Något nytt om när sista säsongen drar igång?
will premiere sometime in September 2008, according to a FX spokesman in a recent newspaper article
DVDCompare skrev:Winner: R1. For the full-length version of the episode entitled 'Post Partum'. On the R2 releases, this episode has been edited down from 70 min to 48 min.
caffeineaddict skrev:22 minuter klippta från seriens bästa avsnitt!?!?!![]()
![]()
Vafan, hur är något sånt tillåtet eller möjligt!?
Fyfan. Nej, jag köpte den inte. Det hade kunnat ske... för jag har s1 och s2 på r2. Men jag trodde inte att den hade släppts.DVDCompare skrev:Winner: R1. For the full-length version of the episode entitled 'Post Partum'. On the R2 releases, this episode has been edited down from 70 min to 48 min.
Zaxx skrev:alltså jag är påväg mot 5.11 (är på 5:e nu)... vad är det för version av 11 jag skall leta efter?
eriked skrev:Fyfan 6.01 var riktigt bra.
Direkt fortsätting av s5. Underbart. Lika bra är det också. Det kan inte vara lätt att vara Shane.
Löjligt spännande.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare