ICv2.com has word that Universal will release a seven-disc /Heroes Season 1 /DVD box set on Aug. 28, containing all 23 episodes plus unspecified extras.
Standard DVD format will retail for $59.98; HD-DVD for $99.98.
Hmm så det är en karaktär per vecka... i sex avsnitt.. hmm jaja. Det var också en ovanligt korkad idé att låta tittarna bestämma s3..NBC om nästa säsong skrev:*NBC "bulks up" with 30 combined episodes of "Heroes" and "Heroes: Origins," an innovative new spin-off that each week will introduce a new character -- one of whom will be chosen by viewers through the "Heroes" website on NBC.com to become a cast regular the following season.
Bestämma s3 var väl och ta i, tittarna får rösta fram en av karaktärerna. Lite sådär lagom interaktivt tycker jag. Sånt lär vi säkert få se mer av i framtiden!eriked skrev:Hmm så det är en karaktär per vecka... i sex avsnitt.. hmm jaja. Det var också en ovanligt korkad idé att låta tittarna bestämma s3..
poser skrev:Det sista där känns som en spoiler, fast det kanske bara är jag.
poser skrev:Det sista där känns som en spoiler, fast det kanske bara är jag.
adolvsson skrev:poser skrev:Det sista där känns som en spoiler, fast det kanske bara är jag.
HELVETE! Förlåt mig. Skjut mig om ni vill.
adolvsson skrev:poser skrev:Det sista där känns som en spoiler, fast det kanske bara är jag.
HELVETE! Förlåt mig. Skjut mig om ni vill.
HippieSpellan skrev:det kändes som en ordentligt mesig avslutning,vare sig det skulle vara säsongsavslutning eller serieavslutning.
noike skrev: (spoiler s1) Lindemans uppbyggnad under säsongen för det där? Slöseri.
LWes skrev:1x23:
I slutet med Hiro trodde jag först att det var ett UFO som blockerade solen, men det såg ut som en sån där grej när månen blockerar den, det var inte ett UFO va? Även om det inte skulle förstöra allt skulle detvara ganska... Dåligt. Förutom om det är Super Skrull som är nästa säsongs Big Bad.
HippieSpellan skrev:LWes skrev:1x23:
I slutet med Hiro trodde jag först att det var ett UFO som blockerade solen, men det såg ut som en sån där grej när månen blockerar den, det var inte ett UFO va? Även om det inte skulle förstöra allt skulle detvara ganska... Dåligt. Förutom om det är Super Skrull som är nästa säsongs Big Bad.
Jo det är väl en vanlig solförmörkelse väl? det är det jag undrar om det hade något med den där legenden att göra eller vad det var för något, för de har ju en solförmörkelse där i början.
Eller så är det Mr Burns som har gjort evig skymning så han får pengar för elen
LWes skrev:Något speciellt är det ju med solförmörkelser i serien. Kanske ungefär som fullmåne för Varulvar!
noike skrev:LWes skrev:Något speciellt är det ju med solförmörkelser i serien. Kanske ungefär som fullmåne för Varulvar!
Folk föds kanske som mutanter om de får för liten exponeringstid under sitt första dygn!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare