av Tinwiel » tor aug 16, 2007 19:39
Första delen av finalen
Hiphopnumret var sådär, valsen var underbar som vanligt, jag tyckte att rävarna var rätt så söta så jag är inte så negativ som Nigel, jag gilla de det. Men så har jag ju också en liten crush på Wade. Dannys och Neils pardans var kvällens mest oväntade koreografi, det var jättekul att se. Cha chan på slutet var ok, men inte fantastisk.
Shit, vad slitna dom såg ut allihop, mellan danserna, som att dom skulle kunna somna på scen. Jag fattar inte hur dom har hunnit öva in alla dom där danserna.
Neil har lite komiska talanger i sin dans, när han får spela en lite överdriven karaktär i ett nummer så är han i sitt esse. Danny däremot dansar ju så vackert att man blir alldeles varm inombords. Jag tycker att dom är bra på olika sätt men jag håller på Danny. Jag tror att performance-grejen kommer att komma mer för honom också, han har ju utvecklats massor bara dom senaste avsnitten. Han kanske inte är nån spjuver som Neil men det är nåt med honom som gör att man vill se mer och mer av hans dans. I solot gjorde han mest bara piruetter och tricks, inte så mycket "vanlig" dans, men det var fantastiskt bra ändå. Det är ju så vackert.
Lacey och Sabra. Lacey har ju varit bra hela säsongen men Sabra har ju bara blivit bättre och bättre för varje program så det har nästan varit roligare att följa henne. Om Sabra fortsätter att dansa så kommer hon att utvecklas massor, för om hon har lärt sig sådär mycket på 4 år, så skulle det vara kul att se henne om 3 år igen. Men Lacey är ju en sån klockren performer ändå. Tur att jag inte får rösta, det är ju svårt att bestämma sig. Jag skulle nog rösta på Danny, men jag älskar dom andra också.
Nu saknade jag Pascha litegrann. Han kanske inte var bästa dansaren alltid men han var ju så söt!
Vad spännande finalen blir! Så mycket mer spännande än American Idol, dom två säsonger jag har sett.
Är nästa avsnitt imorrn eller?
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human