Peppe skrev:Omg :eek: Kommer det säsong 7 också? Jag trodde det skulle sluta efter säsong 5 men det har bara gått och gått och jag trodde det skulle sluta nu också...Fyfan vad bra det är.
noike skrev:Herre jävlar. Jag måste ha med en sådan här nu:
Säsong 7!!! Gif me plix!
(spoiler 6.10) Var det någon vars liv inte blev märkbart sämre?
noike skrev: (spoiler 6.10) Var det någon vars liv inte blev märkbart sämre?
caffeineaddict skrev:noike skrev: (spoiler 6.10) Var det någon vars liv inte blev märkbart sämre?
Dutch och Danny. Vilket gjorde mig glad, måste jag säga. Hade inte väntat mig att bry mig så pass mycket om det.
caffeineaddict skrev:noike skrev: (spoiler 6.10) Var det någon vars liv inte blev märkbart sämre?
Dutch och Danny. Vilket gjorde mig glad, måste jag säga. Hade inte väntat mig att bry mig så pass mycket om det.
adolvsson skrev:Fuck The Motherfucking Timing!
Som jag sa i TOUS-tråden, klart man förstår och stödjer, men åh åh åh det här skulle kunna göra bra ont. Var det inte meningen dom skulle strejka först i juni nästa år? Knas.
CheeseGuy skrev:Så jävla trist för... alla. Jag är nervös för hur det ska gå med de sista avsnitten. Hoppas att den inte varar länge.
HeY skrev:Men strejken stoppar väl egentligen inte dem för att skriva. Okej, de kan inte redovisa något för bolagen men om de sitter hemma i lägenheten och skriver manus är det väl ingen som vet. Så vem vet, denna strejken kanske till och med kan vara bra för manusen då de får tid att finslipa dem lite?
“Your people can still write scripts. I mean, who would know?”
We would.
We would know that doing so undermines the very cause for which we’re fighting. We would know that it sends the wrong message to those who honor our picket lines.
HeY skrev:But really, who would know?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare