Zaxx: Du är iaf en sann champion som postar här ändå! That's the way!
Har faktiskt för mig att Priestley gjorde ett karaktärsdrama med suveräne John Hurt som fick riktigt bra kritik (både skådespelet och filmen i sig). Jag har inte sett den själv, men det låter förvirrande.
"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana." - VEEP
så nu har jag vart inne o läst o kan kanske försöka samla på mig lite info här... hade någon sett den?.. den får ju "ganska" bra "tittarsiffror"... men men det är ju ändå statistik vi snackar om...
Nej, jag minns bara att jag läste ett par positiva recensioner när det begav sig (minns att jag blev fascinerad av den bisarra skådespelarblandningen...).
det skall ju visst vara omnämnt som ett "Mästerverk".. o sådana växer ju inte på träd.
Men sen kanske man kan tänka sig att ALLA filmer som görs, anses vara Mästerverk av ngn stackars själ iallfall. Så hur skall man veta? Jo man får helt enkelt ta o se filmen, om man orkar. I detta fallet tror jag inte jag ser den.... känns sådär överflödigt
Zaxx: Precis, så är det ju. Det finns ju alltid någon stackare någonstans som tittar drömskt på sin Chuck Norris-samling och tänker "mästerverk..." så IMDb:s användarrecensioner ska man väl inte ta för hårt på.
noike: Ja, Femmans tablåer var ju riktigt underhållande att läsa ett tag. Jag har dock inte haft den kanalen på sex-sju år. Saknar den inte så hemskt dock.