AKS skrev:Ja, jag tycker också att nån med makt plockar ut Glee-inläggen och skapar en egen tråd åt serien. Det förtjänar den.
Tam skrev: (spoiler 1.04 och Nip/Tuck s1)
- Kendra, if I told you something, would you promise not to tell anybody, not even Phil?
- Oh,my god. Is the baby black?
![]()
Good news, Glee fans!
E! Online reports that the musical comedy was picked up for a full season by Fox on Monday. That's right; a full season of Diana Agron, Chris Colfer and the rest of the gang belting out the tunes and bringing the laughs!
The show already has 13 episodes produced so far, and a remaining nine will be filmed for probable broadcast in late March or early April. What's more, the show's stars reveal, there are plenty of treats in store for the upcoming season, including an all-wheelchair dance.
Hey, as long as they're on a roll...
caffeineaddict skrev:Hah, måste bara få lägga in ett litet "I told you so!" här efter att jag försökte förklara för dig hur bra serien var för några månader sen.
caffeineaddict skrev:Hah, måste bara få lägga in ett litet "I told you so!" här efter att jag försökte förklara för dig hur bra serien var för några månader sen.
Rombat skrev:caffeineaddict skrev:Hah, måste bara få lägga in ett litet "I told you so!" här efter att jag försökte förklara för dig hur bra serien var för några månader sen.
Bli inte försäljare, Karl-Arvid.
Catfight skrev:Jag såg mina första Glee igår när tv4 visade tre avsnitt i rad mitt på dagen. Jag älskar gympaläraren! Hon är så jävla jävla rolig! Plus sång och dans, alltid bra. Musikaltönten i mig njuter för fulla muggar. Måste man vänta en hel vecka på nästa avsnitt nu?
caffeineaddict skrev:Catfight skrev:Jag såg mina första Glee igår när tv4 visade tre avsnitt i rad mitt på dagen. Jag älskar gympaläraren! Hon är så jävla jävla rolig! Plus sång och dans, alltid bra. Musikaltönten i mig njuter för fulla muggar. Måste man vänta en hel vecka på nästa avsnitt nu?
Well, det beror helt på hur laglig du känner dig. Annars, nej.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare