HeY skrev:Oh my, my heart just stoped
Har bara sett 2-3 avsnitt, så vad vet jag

danneman skrev:HeY skrev:Oh my, my heart just stoped
Har bara sett 2-3 avsnitt, så vad vet jagKanske är grymt, ska nog se resten någon dag.
danneman skrev:noike skrev:Vad jag kommer på direkt så där är fortfarande standradrekommendationerna jag gett i år. Friday Night LIghts, West Wing, Spooks, Ghost Squad, the Wire.
Spooks och West Wing har jag sett rätt mycket på TV. Friday Night Lights låter inte riktigt som min stil
CheeseGuy skrev:danneman skrev:noike skrev:Vad jag kommer på direkt så där är fortfarande standradrekommendationerna jag gett i år. Friday Night LIghts, West Wing, Spooks, Ghost Squad, the Wire.
Spooks och West Wing har jag sett rätt mycket på TV. Friday Night Lights låter inte riktigt som min stil
Skit i det, den är jäkligt bra och bör ges en chans.
Wonderfalls också, som sagt. Världens bästa serie.
HeY skrev:CheeseGuy skrev:danneman skrev:noike skrev:Vad jag kommer på direkt så där är fortfarande standradrekommendationerna jag gett i år. Friday Night LIghts, West Wing, Spooks, Ghost Squad, the Wire.
VM är bättre än Wonderfalls.
CheeseGuy skrev:HeY skrev:CheeseGuy skrev:danneman skrev:noike skrev:Vad jag kommer på direkt så där är fortfarande standradrekommendationerna jag gett i år. Friday Night LIghts, West Wing, Spooks, Ghost Squad, the Wire.
Fniss.
The Buffster skrev:CheeseGuy skrev:HeY skrev:CheeseGuy skrev:danneman skrev:noike skrev:Vad jag kommer på direkt så där är fortfarande standradrekommendationerna jag gett i år. Friday Night LIghts, West Wing, Spooks, Ghost Squad, the Wire.
Fniss.
Jag instämmer i fnisset.
HeY skrev:Alla har rätt till en åsikt.
The Buffster skrev:EDIT: Och noike då, honom får jag inte glömma. Han har bäst åsikter av alla.
Tinwiel skrev:Pratar vi om VMs första säsong så gillar jag den mer än Wonderfalls. Wonderfalls är bra och jag skulle definitivt rekommendera nån att se den men SÅ fantastisk tycker jag inte att den är.
caffeineaddict skrev:Hörru, vem är det som brukar tycka precis lika som du om ungefär allt?! ME ME ME!
The Buffster skrev:men vad needy du är Kalle.
caffeineaddict skrev:The Buffster skrev:men vad needy du är Kalle.
Kom det som en överraskning?It's like you never met me...
HeY skrev:Ni känns väldigt defensiva. Notera att jag inte kritiserar Wonderfalls; jag GILLAR Wonderfalls skarpt men sedan att jag föredrar annat före det är väl ändå inte konstigt.
Jag menar, folk gillade Hitler, det betyder inte att jag gör det
HeY skrev:Ni känns väldigt defensiva. Notera att jag inte kritiserar Wonderfalls; jag GILLAR Wonderfalls skarpt men sedan att jag föredrar annat före det är väl ändå inte konstigt.
Jag menar, folk gillade Hitler, det betyder inte att jag gör det
Spuffy skrev:Äh, bry dig inte om Buffster, hon är bara dryg.
HeY skrev:Ni känns väldigt defensiva.
adolvsson skrev:Spuffy skrev:Äh, bry dig inte om Buffster, hon är bara dryg.
Drygt är bra, det säger dom i diskmedelsreklamen och man ska lita på TV.
The Buffster skrev:adolvsson skrev:Spuffy skrev:Äh, bry dig inte om Buffster, hon är bara dryg.
Jämför du mig med diskmedel Fredrik?
The Buffster skrev:adolvsson skrev:Spuffy skrev:Äh, bry dig inte om Buffster, hon är bara dryg.
Jämför du mig med diskmedel Fredrik? ;)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare