The Ankh skrev:OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kolla nuuuuuu!
Meeeeen. Jag har inte sovit mer än fem-sex timmar per natt på en vecka. Och i natt får jag sova hur länge jag vill! Plus att om jag tittar nu så är det (*snyft*) slut sen.
The Ankh skrev:OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kolla nuuuuuu!
caffeineaddict skrev: (spoiler 5.10. Antar att det förekommer lite spoilers för Buffy och Angel också, men vem fan här inne har inte sett dem?) Hade ju insett att 5.10 var avsnittet där nån större vändning/händelse skulle inträffa och som jag sa till Tobbe i fredags hade jag gissat på någon karaktärs död.
caffeineaddict skrev: (spoiler 5.10. Antar att det förekommer lite spoilers för Buffy och Angel också, men vem fan här inne har inte sett dem?) Och, ja, alla ni Brian/Justin-shippers (även fast ni inte kan få till någon lyckad kombo av de namnen a la Bangel eller Spuffy eller Fresley. Britin skulle bara misstas för landet hela tiden och Jusian duger inte det heller.), i den sista scenen blev jag riktigt, riktigt berörd. Kanske för första gången av en Britin (tihi, nu börjar jag ju fastna för det...)-scen sedan slutet på S1/början på S2.
caffeineaddict skrev: (spoiler 5.11) Who the fuck is Dusty?
brat skrev:caffeineaddict skrev: (spoiler 5.11) Who the fuck is Dusty?
Hur beskriver man Dusty... hon är QaF:s Jonathan.
caffeineaddict skrev:Näe... let's get this gay show on the gay road. Dags för de två sista avsnitten.
caffeineaddict skrev:Näe... let's get this gay show on the gay road. Dags för de två sista avsnitten.
The Ankh skrev:OMG! Han ser finalen nu! jag darrar inombirds!
Glorificus skrev:The Ankh skrev:OMG! Han ser finalen nu! jag darrar inombirds!
Ojojoj!Finalen! Teh End!
caffeineaddict skrev:Kooort paus för att skaffa macka och kolla BF mellan 5.12 och 5.13 men det blir nog inga separata kommentarer för 5.12 (sorry, brat) för jag vill fortsätta NU.
Glorificus skrev:Du har väl sett att det finns en The End-specialare också? Vad hette de där nu igen..? Goodbye-specialarna som man blir riktigt nostalgisk och snyftig av.
Tinwiel skrev:kul att du verkar ha blivit lite tagen (hehe) av serien ändå, caffe.
caffeineaddict skrev:Blev ganska irriterad på att VH1-specialen spenderade en massa tid på att berätta om vilka som var straight eller gay i verkligheten. What the fuck do I care? Men det var en fin historia om killen som inspirerades av serien att kämpa för att få ta med sin pojkvän till balen.
Glorificus skrev:Åh, vad jag längtar till min omtitt nu!! Tisdag, tisdag, tisdag!
Sitter och hetsskriver inför min deadline som är måndag kl 23:59. Men efter det kan jag andas ut och göra vad jag vill. I min värld är vad jag vill något så äventyrligt som att se på QaF.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare