Ai skrev:Det säger att du har smak, Tin!
Precis! Och den smaken behöver inte definieras ytterligare.

Ai skrev:Det säger att du har smak, Tin!
Tinwiel skrev:3x01
Mitt hjärta går sönder..What a love story.. Hur kan det komma sig att man tycker så synd om Brian fastän han egentligen är en skitstövel? För att han, på sitt eget konstiga sätt, faktiskt älskar Justin? *suck* Jag sa ju det, Ai, när det gäller vissa saker är jag en sån sucker för romantik.
(och det inkluderar även olycklig kärlek. Buhu.)
Ai skrev:Tinwiel skrev:3x01
Mitt hjärta går sönder..What a love story.. Hur kan det komma sig att man tycker så synd om Brian fastän han egentligen är en skitstövel? För att han, på sitt eget konstiga sätt, faktiskt älskar Justin? *suck* Jag sa ju det, Ai, när det gäller vissa saker är jag en sån sucker för romantik.
(och det inkluderar även olycklig kärlek. Buhu.)
Han är ju så jävla rädd! Ju längre tiden går i serien desto tydligare blir det vem det egentligen är som har ryggrad i det där förhållandet.
Ai skrev:Jag har nu fått fatt i en säsong 1 blooper rulle med ljudoch en tv special om slutet på serien (ligger i mappen Extra under Säsong 5). Jag har dom på min share på hubben fr.o.m. nu!
Ai skrev:Ethan har den effekten! Jag vill minnas att jag reagerade likadant på Scott Hope en gång i tiden - så det kanske är stackars Fab Filippo personligen?
Tinwiel skrev:
3x07
Bye bye, Ethan?
Tinwiel skrev:3x08
Yay!!!!
Tinwiel skrev:3x12
Men Ted, för faaaaan, dra inte med dig Emmet ner i skiten! Och hur kan Emmet vara så dum att han går med på det? Det trodde jag inte om honom. Jag gillar ju Emmet, han får inte bli knarkare... Ted bryr jag mig faktiskt inte så mycket om, sorry, men det är sant.
Nu jävlar ska dom sätta dit poliserna! Go Brian! Go Justin! Go ähum. Hustler boy! Go Debbie!
Ai skrev:Tinwiel skrev:3x12
Men Ted, för faaaaan, dra inte med dig Emmet ner i skiten! Och hur kan Emmet vara så dum att han går med på det? Det trodde jag inte om honom. Jag gillar ju Emmet, han får inte bli knarkare... Ted bryr jag mig faktiskt inte så mycket om, sorry, men det är sant.
Nu jävlar ska dom sätta dit poliserna! Go Brian! Go Justin! Go ähum. Hustler boy! Go Debbie!
Jag har också rätt svårt för Ted. Det är synd, jag vill inte känna så.
Hunter. Han heter Hunter.
Ai skrev:Jag hittade tre stycken soundtracks på axelmusic.com.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare