Langtry skrev:AKS skrev:Nu kommer jag inte ihåg på vilket forum jag fick den här länken. Kanske här? I så fall ber jag om ursäkt.
I alla fall... Kul grej och har lite med Star Wars att göra.
Låt Darth Vader läsa dina tankarHan tog tree på 17 eller 18 frågor och book på 15 eller 16. Nu ska jag prova frame...
Det här var en mycket kul grej

Edit: Han klarade inte av "snigel" som jag tänkte på. Jag vann över Darth Vader

Hehe, jag vann också. Jag tänkte på katt, alla katter, ingen speciell. Han gissade på Manxkatt och tabbykatt, men det var ju inte riktigt rätt, så specifik var jag ju inte. Det blev många "depends" och "sometimes", katter är ju lite egensinniga. Den skummaste frågan var väl "Does it taste good fried?"

Eh, hm, har aldrig testat, och kommer aldrig att göra det heller, men möjligheten finns ju att det är gott, så det fick bli "maybe".
Edit, på andra försöket hängde den sig på 16:e frågan. Får försöka igen...
Edit 2, tänkte på samma sak som vid andra försöket, men fick andra frågor, vissa var samma, men långt ifrån alla. Inte heller den här gången kunde han gissa vad jag tänkte på; Murgröna. Men han sa bla "There is evil in you, I can feel it" och "Your dark side is showing". Hehe.

We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?
An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not