Off skrev:Låter bra Buffster. Du kan få gå med i min Rescue Me-kult om du vill.
The Buffster skrev:Såg just sista avsnittet av säsong 1. Det finns knappt ord som kan beskriva hur bra jag tyckte att det var. En serie där man gapskrattar ena sekunden och är tårögd nästa, vad mer kan man begära? Älskar serien, älskar alla karaktärer. Fy faaan va bra!!
poser skrev:The Buffster skrev:Såg just sista avsnittet av säsong 1. Det finns knappt ord som kan beskriva hur bra jag tyckte att det var. En serie där man gapskrattar ena sekunden och är tårögd nästa, vad mer kan man begära? Älskar serien, älskar alla karaktärer. Fy faaan va bra!!
poser skrev:
Matt skrev:Och bättre blir det.
caffeineaddict skrev:Dock känner jag att de överanvänder de avslutande musikmontagen. Tror nästan varenda avsnitt den här säsongen har haft ett sådant, och det leder till att det blir för... vanligt. Det är en effektiv teknik om den används rätt, men den bör användas mer sparsamt.
Peppe skrev:När börjar säsong 3? det är lååååång tid kvar va? :(
Peppe skrev:noike skrev:Peppe skrev:När börjar säsong 3? det är lååååång tid kvar va? :(
Om tre år.
Fän oxå :(
Off skrev:Tycker montagen är en del av serien. Inget jag stör mig på utan något jag gillar väldigt mycket.
caffeineaddict skrev:Buffster: Det har ju varit en sommarserie hittills, så gissningen blir väl nästa sommar.
The Buffster skrev:caffeineaddict skrev:Buffster: Det har ju varit en sommarserie hittills, så gissningen blir väl nästa sommar.
Att jag kommer att kunna vänta så länge känns osannolikt, men det är ju inte som om man har något val.
poser skrev:Vi kanske borde försöka få fx att införa Rescue Me året runt. Det hade gjort livet mycket bättre.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]