Mush skrev:Nu har jag sett avsnitt 2!
1.02 - The Morning After
Mycket bra, jag blir helt inne i den här serien från första Previosley (Stavning!?) och Introt! Fan, aldrig har jag sådär lyssnat på Dido. Fin röst men nu blev det hjärtskärande. Awesome intro! Bonus med andra delen är att mer fokuseras på Max, Isabel och framförallt Michael. I piloten var det mest Liz. Sen tyckte jag i piloten att Michael verkade vara en tråkig karaktär som bara kommer gnälla och vilja sticka från allt men här uppstår han som en ensam alien kille som bara vill dra från sin skitiga styvpappa och finna en familj. Fast nu tror jag det är Michael som kommer få dom avslöjade eftersom han är fast besluten att finna spår efter den potentiella släktingen som befann sig där 1959. Det blir bara mer och mer intressant, sheriffen kommer inte ge upp letandet efter sanningen, Problem mellan Liz och Kyle, som jag nu inte alls tycker liknar Jared haha. Julie Benz var med, yay! Bra twist där. Är hon en alien spion eller inte? InteOch roligast var nog snacket om The Eraser room.
Jag Hoppas gänget lär sig grymma krafter framöver. Lite dödligare
Åh, vad det är roligt att läsa dina kommentarer! Det får mig att vilja se om allt också.

Nu kommer jag ihåg att jag började med The Morning After första gången jag såg serien, missade pilotavsnittet när det först gick på TV4. Men jag blev fast från första minuterna av 1x02, med det där "previously on" och sen när (spoiler 1x02) Michael klättrade in genom fönstret till Max...