J-Lo blir Sue Ellen i "Dallas"
Nu hänger det på John Travolta. Ställer han upp som JR drar inspelningen av "Dallas" igång i oktober. Med Jennifer Lopez som Sue Ellen.
Inga kontrakt är påskrivna men branschtidningen Daily Variety uppger att de flesta av de tilltänkta skådisarna väntas ställa upp i en långfilmsversion av tv-serien från början av 80-talet.
Off skrev:När man trodde att världen inte kunde bli konstigare:J-Lo blir Sue Ellen i "Dallas"
Nu hänger det på John Travolta. Ställer han upp som JR drar inspelningen av "Dallas" igång i oktober. Med Jennifer Lopez som Sue Ellen.
Inga kontrakt är påskrivna men branschtidningen Daily Variety uppger att de flesta av de tilltänkta skådisarna väntas ställa upp i en långfilmsversion av tv-serien från början av 80-talet.
Tagit från vårt kära aftonblad.
CheeseGuy skrev:The Unit 1.02: mer intressant och mindre standardaction än det första avsnittet, kändes det som. Och fortfarande snyggt, påkostat och riktigt underhållande.
CheeseGuy skrev:The Unit 1.02: mer intressant och mindre standardaction än det första avsnittet, kändes det som. Och fortfarande snyggt, påkostat och riktigt underhållande.
A bear skrev:George Lucas gör TV-serie av Stjärnornas Krig
Frivilliga att slå karln på käften, räck upp en hand.
CheeseGuy skrev:A bear skrev:George Lucas gör TV-serie av Stjärnornas Krig
Vadå, om han anlitar bra manusförfattare och skådespelare och så kan det ju bli hur bra som helst. Det beror lite på vad det handlar om också förstås, Lukes uppväxt fram till Episode 4 är väl inte särskilt dramatisk.
A bear skrev:Jar Jar eller ewokerna.
caffeineaddict skrev:Off skrev:
Jag antar att de var beredda på att det kunde hända. Scientologerna är ju inte direkt kända för att ha självdistans.
Som att det spelar nån roll. Vad har han, tio repliker per säsong nu för tiden? Trodde seriöst att han inte hade spelat in något nytt på flera år och att de bara klippte samman hans få repliker från tidigare avsnitt.
South Park creators Trey Parker and Matt Stone released this hilarious and potentially inflammatory statement through their lawyer today:
FOR IMMEDIATE RELEASE
Scientology, you may have won THIS battle, but the million-year war for Earth has just begun! Temporarily anozinizing our episode will NOT stop us from keeping Thetans forever trapped in your pitiful man-bodies. Curses and drat! You have obstructed us for now, but your feeble bid to save humanity will fail! Hail Xenu!!!
-- Trey Parker and Matt Stone, servants of the dark lord Xenu
Off skrev:Efter att Tom Cruise hotade med stämningar eller något ännu värre fick avsnittet inte visas längre på Comedy Central. Detta ledde till ett ganska bra svar:
A bear skrev:Off skrev:Efter att Tom Cruise hotade med stämningar eller något ännu värre fick avsnittet inte visas längre på Comedy Central. Detta ledde till ett ganska bra svar:
![]()
Enligt vad jag hört var Cruise hot att om de inte drar in avsnittet kommer han att vägra göra publicitet för MI:3.
Som om man behövde fler skäl att inte se den filmen...
Off skrev:A bear skrev:Off skrev:Efter att Tom Cruise hotade med stämningar eller något ännu värre fick avsnittet inte visas längre på Comedy Central. Detta ledde till ett ganska bra svar:
![]()
Enligt vad jag hört var Cruise hot att om de inte drar in avsnittet kommer han att vägra göra publicitet för MI:3.
Jo det stod ju till och med på sidan jag länkade till. Ibland ska man läsa mer än halva nyheten.
A bear skrev:Off skrev:A bear skrev:Off skrev:Efter att Tom Cruise hotade med stämningar eller något ännu värre fick avsnittet inte visas längre på Comedy Central. Detta ledde till ett ganska bra svar:
![]()
Jo det stod ju till och med på sidan jag länkade till. Ibland ska man läsa mer än halva nyheten.
Oj. Sorry. Skyller på febern.
Off skrev:Jag kan verkligen inte förstå hur Kitchen Confidential kunde läggas ner.... Alla 6 avsnitten jag sett har varit bra.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare