caffeineaddict skrev:Gissar jag rätt om jag gissar att Amy Acker brukade spela New Guys (Scott Foleys) hustru?
caffeineaddict skrev:Gissar jag rätt om jag gissar att Amy Acker brukade spela New Guys (Scott Foleys) hustru?
Med tanke på Mamet, Haysbert och Ryan ger jag det här några avsnitt till, men övertygad är jag inte.
noike skrev:adolvsson: dissade de henne? Jag hade fått för mig att det var tvärt om, att Amy fick ett annat roligare erbjudande.
eynosh skrev:Varför har så många tv-serier haft uppehåll ett tag nu? Många har ett uppehåll på 2 veckor i mars.. Har det med något i USA och göra eller vad?
Illyria skrev:Ofta brukar det vara uppehåll efter February Sweeps.
Illyria skrev:De enda ggr du kan räkna med att de stora bolagen verkligen visar nya avsnitt är under sweeps-perioderna i nov, feb och maj. Tröttsamt för oss tittare.
Illyria skrev:De enda ggr du kan räkna med att de stora bolagen verkligen visar nya avsnitt är under sweeps-perioderna i nov, feb och maj. Tröttsamt för oss tittare.
Off skrev:
Jag antar att de var beredda på att det kunde hända. Scientologerna är ju inte direkt kända för att ha självdistans.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare