Det är inte lätt att vara ensamstående knarklangare. Inte alls.
HeY skrev:Peppe: Celias lesbiska dotter är väl mer eller mindre sympatibar också?
HeY skrev:3x14
Hmm, hur ska detta gå?
Nancy är någons Bitch igen? Ja det var ju klyftigt av henne. Denna verkar ju dock lite mer, ehm, sympatisk än U-turn - men jag kan inte tänka mig att det kommer att sluta bra.
Shane hatar verkligen sin familjesituation. Det är riktigt synd om honom. Nancy borde ha "vaknat upp" mycket mer iom detta tycker jag; det är ju extremt tydligt att Juda står för Shanes egna åsikter, såvida han inte bytt serie till Medium.
Celia och Heylia!![]()
För övrigt så får biker-chick gärna vara kvar lite till (utan sina bror och junkies). Det är ju Anita från SFU och det är bara allmänt kul att se en SFU skådis
Säsongsavslutning nästa vecka
sfinx skrev:vet hon inte bättre vid det här laget
adolvsson skrev:3x14
Fuck.sfinx skrev:vet hon inte bättre vid det här laget
Jag tror hon vet. Jag tror hon var alldeles för uppe i det på vägen hit, då såg hon ingenting, men nu vet hon, och nu är det för sent att göra annat än snärja in sig ännu mer. She's a big fucking trainwreck just waiting to happen.
A bear skrev:3.15 Ja jävlar. Vore det inte klart med en s4 (för det är det väl?) hade det där funkat utmärkt som avslutning på hela.
AKS skrev:3.01: Riktigt bra inledning. Scenen i huset med vapnen bakom ryggen och familjen som inte aaaalls gick in i huset var hur kul som helst.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare