HOUSE: Just 'cause he says I hit him doesn't make it true. Watch: I am surrounded by naked cheerleaders!! ... See?
gaspode skrev:åh, house-avsnitt nedladdat, men inte kan man se på det förrns min kompis åkt. och sen skall jag visst plugga. bah.
gaspode skrev:åh, house-avsnitt nedladdat, men inte kan man se på det förrns min kompis åkt. och sen skall jag visst plugga. bah.
House: (To Cuddy) If it turns out she has Meningitis, you're right, you win. But if we go back downstairs and she dies, pfft... your face will be so red!
HOUSE: Chase killed that woman, now Foreman's in charge?
CUDDY: Yeah, we have a pecking order here, if Cameron kills somebody, Chase takes over. There's a flow chart in the lobby.
HOUSE: You probably shouldn't have sex for a while.
PATIENT: For how long?
HOUSE: On an evolutionary basis, I'd recommend... forever.
adolvsson skrev:gaspode skrev:åh, house-avsnitt nedladdat, men inte kan man se på det förrns min kompis åkt. och sen skall jag visst plugga. bah.
Åh, det som var så bra!
gaspode skrev:eller ikväll om jag känner att jag är en så dålig människa att det inte spelar nån roll om jag pluggar
Simon skrev:Jag tror att jag är lite kär i Cuddy. :/
Tinwiel skrev:Spoiler fram till 304
Jag borde få bestämma!
Tinwiel skrev:snacka om att af och f-kassan skulle bli förvånade om jag fick jobb som executive producer på House!
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:snacka om att af och f-kassan skulle bli förvånade om jag fick jobb som executive producer på House!
Helt apropå dom, hade inte du nåt för gnälltråden? Nog är vi (jag) lite nyfnikna, men vi (jag) vill även bringa dig lovebunnies.
Bara en tanke.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare