caffeineaddict skrev:Men ihåliga Jesus och de fula små dvärgarna... nu har jag ju druckit för många födelsedagsöl för att kunna ge Shield den koncentration det förtjänar.
caffeineaddict skrev:She was blonde. The beer was cheap.
noike skrev:Du är ursäktad. Till skillnad från adolvsson som "arbetade länge och är trött".
adolvsson skrev:noike skrev:Du är ursäktad. Till skillnad från adolvsson som "arbetade länge och är trött".
Men... men...
FAN!
adolvsson skrev:noike skrev:Du är ursäktad. Till skillnad från adolvsson som "arbetade länge och är trött".
Men... men...
FAN!
Off skrev:Åhh fy fan. Det gör ont att se på the Shield. Good pain.
Jag tänker fan personligen åka runt till alla som inte tittar på the shield och skullfucka dem in på rätt väg.
eriked skrev:Jag kanske har missat detta men såg just att The Shield s3 ska släppas på region 2
"Due for release on 18/06/2007"
Capt. Peroxide skrev:eriked skrev:Jag kanske har missat detta men såg just att The Shield s3 ska släppas på region 2
"Due for release on 18/06/2007"
Vad spelar regionen för roll? Alla har väl regionsfria dvd-spelare?
caffeineaddict skrev: (spoiler 6.02) Hejdå, Forest. Inte oväntat att han skulle försvinna fort under S6, men tack för ett FANTASTISKT arbete.
Claudette FTW!
Och, ja, precis tokbra.
..+ att jag inte har en regionsfrispelare. Det är tyvärr rätt krångligt att göra den till en sådan också.caffeineaddict skrev:Capt. Peroxide skrev:Vad spelar regionen för roll? Alla har väl regionsfria dvd-spelare?
R2 har hittills släppts i widescreen istället för 4:3 och varit betydligt billigare än R1-motsvarigheterna. Plus att vissa redan har köpt R2-utgåvorna av de två första säsongerna och gillar när det ser enhetligt ut i hyllan.
caffeineaddict skrev:Precis VAD spoilar du under dina mörka block, Kapten?
adolvsson skrev:Jag vaknar, stiger upp, tar min dusch, fixar frukosten, sätter mig framför datorn och vad skådar mitt norra? Jo, uTorrent har fångat upp 6x03. 6x03! Verkar vara kanadensiskt, antar jag, orden avec och et surrar förbi i förtexterna istället för klassiskt engelska motsvarigheter.
Fast alla talar engelska, så det är lugnt.
On French television, "season 6" premiered on Canal+ on April 5, 2007, with a release of two episodes a week the next episodes will be released on french TV weeks before their release on FX. The season finale will be released on Canal+ on May 10, 2007 instead of June 5, 2007 on FX.
caffeineaddict skrev:Och, enligt en kommentar på BitMeTV, kommer det kanske fortsätta så här hela säsongen...On French television, "season 6" premiered on Canal+ on April 5, 2007, with a release of two episodes a week the next episodes will be released on french TV weeks before their release on FX. The season finale will be released on Canal+ on May 10, 2007 instead of June 5, 2007 on FX.
Ska försöka konfirmera. Men borde inte det betyda att 6.04 dyker upp vilken sekund som helst också?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare