Yog-Sothoth skrev:Bender, underbar avatar! Jag älskar den filmen!!!
Illyria skrev:Kanske bäst med spoilermarkering ändå, angående dinosaurier:
Well, enligt mig har det aldrig funnits någon "dinosaurie" och sedan Locke såg "monstret" har min teori varit att monstret/allt som händer är ön. Ön är monstret. Men om du syftar på de där ljuden från djungeln så minns jag inte exakt sist vi hörde dem, men det är sant, de har försvunnit från handlingen...
Bender skrev:Att den kanske kan få träden att ruska på sig, det kanske man kan köpa, men menar du att ön slet upp piloten ur planet och la honom i ett träd?
Illyria skrev:Bender skrev:Att den kanske kan få träden att ruska på sig, det kanske man kan köpa, men menar du att ön slet upp piloten ur planet och la honom i ett träd?
När du säger det så låter det dumt ju
Men i princip ja, någon slags makt ön utövar på något sätt. Jag tror inte att det är något regelrätt monster, ön är skurken.
Eynosh skrev:Jag tror inte ens manusförfattarna har full koll på vad som händer. Jag vill ha svar!
Eynosh skrev:Tror faktiskt Lost kommer förlora tittare i mitten av S2. Håller fast vid att serien hade blivit bättre om den hade blivit producerad som en miniserie på 5 eller 6 delar.
Illyria skrev:Eynosh skrev:Tror faktiskt Lost kommer förlora tittare i mitten av S2. Håller fast vid att serien hade blivit bättre om den hade blivit producerad som en miniserie på 5 eller 6 delar.
Något nytt måste hända i/till/under nästa säsong för att hålla kvar tittarna, hur många flashbacks kan de köra egentligen per castaway? De tre delarna av säsongsfinalen kvarstår ju fortfarande, det ska bli spännande att se vad de hittar på och vad det blir för cliffhanger. Jag räknar kallt med en stor cliffhanger, det är ju JJ Abrams vi pratar om här (Alias).
En miniserie hade kanske kunnat bli väldigt bra, men samtidigt så gillar jag längre säsongsserier - när de levererar. Hittills är jag inte besviken på Lost, alla serier har sina svagare avsnitt och jag hoppas på att finalen blir väldigt bra. Men det måste avslöjas mer saker, öka tempot, för det är verkligen de mer packade avsnitten som är de bästa.
LWes skrev:AKS skrev:det känns inte bra med sex säsonger.
Inte bra. Utan FANTASTISKT!!!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare