Tam skrev:Tinwiel skrev:3x14
Alltså var det Ted som var med på filmen eller inbillade han sig? Förra gången jag såg det så tänkte jag att han hallucinerad men nu tolkade jag det som att han faktiskt blev utnyttjad och ja, förnedrad.
början s4
Jag minns inte nåt som sa att det skulle vara hallucinerande. Han pratar väl om det senare också på möte. Nej till knark.
Aha, ok, det hade jag glömt bort. Vilket gjorde omtitten av den här delen av avsnittet lite mer obehaglig än förra gången. Ja. Nej till knark, det ställer jag upp på också.. Eller åtminstone nej till vidriga människor som utnyttjar andra och inte känner nån empati. Jävla psykopater. Eller så gör knarket dom så avtrubbade att dom inte bryr sig. Så .. japp, nej till knark.
Glory! Visst är det härligt! Jag är också så himla kär i nästan alla så jag blir så glad. Favoriterna är fortfarande Emmet (det där leendet, jag blir alldeles glad i magen när han ler sitt glugg-leende) , Debbie, Sunshine, Brian.. Vilka karaktärer! och ibland även Mikey för att han är hemskt charmig egentligen. Det där leendet och när han ser lite busig ut. Vic.. Mel, Lindsey, Ben och Ted bryr jag mig väl inte lika mycket om, men Ted tillsammans med Emmet, speciellt i början, är för underbar. Mel är härlig när hon är tuff, och jag gillar hennes no bullshit-attityd och när hon gnabbas med Brian. Hur många gånger per inlägg kan man skriva att man älskar en karaktär egentligen? Massor. Kram till Ai, för att hon övertalade oss och försåg oss med vårt eget "knark"!