wyndham skrev:It's always sunny in Philadelphia fortsätter storstilat.
(Trailerspoiler om framtida avsnitt)
Med tanke på att det roligaste skämtet från trailern fortfarande återstår så kan det här bli helt briljant.
noike skrev:wyndham skrev:It's always sunny in Philadelphia fortsätter storstilat.
(Trailerspoiler om framtida avsnitt)
Med tanke på att det roligaste skämtet från trailern fortfarande återstår så kan det här bli helt briljant.
Vilket av skämten är det du tänker på?
CBS Renews 14 Series
By Ben Grossman -- Broadcasting & Cable, 3/6/2006 2:40:00 PM
CBS on Monday announced 2006-07 full season orders for 14 shows, representing 13 hours of its prime time schedule.
Of the pickups, three were series that debuted this season: Criminal Minds, Ghost Whisperer and How I Met Your Mother.
wyndham skrev:Om jag nu inte bara har missat det alltså.
LWes skrev:Ooo! Jag tyckte att Conviction 1x01 var riktigt bra! Mycket stark och imponerande, dom fick verkligen med mycket innehåll i ett avsnintt, den känns som jag redan sett ett flertal avsnitt.
Jag ser fram emot nästa avsnitt!
CheeseGuy skrev:Det börjar två nya serier idag i USA, och jag har tänkt ge båda en chans.
Sons & Daughters. Sitcom om en familj. Fast riktigt bra tydligen, och utan skrattspår.
The Unit. Verkar vara mer standardaction än The Shield, men det fungerar också för mig. Förhoppningsvis kanske det kan bli något i stil med Alias, men med riktigt bra folk framför och bakom kameran. Jag kommer ihåg att några här hade sett piloten, och gillade inte den så mycket, men eftersom Amy inte är med längre så måste de ha filmat om den, så avsnittet som går nu kanske är bättre.
Tob skrev:Dennis Haysbert räcker för att jag skall ge The Unit en rejäl chans.
Off skrev:Kommer helt klart ge båda en chans. The Unit har jag inte sett piloten av men kan det verkligen vara dåligt?
adolvsson skrev:Off skrev:Kommer helt klart ge båda en chans. The Unit har jag inte sett piloten av men kan det verkligen vara dåligt?
NEJ! Och piloten kanske inte höll The Shield-standard, men säg den serie som gör det.
adolvsson skrev:Off skrev:Kommer helt klart ge båda en chans. The Unit har jag inte sett piloten av men kan det verkligen vara dåligt?
NEJ! Och piloten kanske inte höll The Shield-standard, men säg den serie som gör det.
CheeseGuy skrev:The Unit. Verkar vara mer standardaction än The Shield, men det fungerar också för mig. Förhoppningsvis kanske det kan bli något i stil med Alias, men med riktigt bra folk framför och bakom kameran. Jag kommer ihåg att några här hade sett piloten, och gillade inte den så mycket, men eftersom Amy inte är med längre så måste de ha filmat om den, så avsnittet som går nu kanske är bättre.
LWes skrev:Heist börjar ganska snart också. Den har jag alltid tyckt låter intressant och den kan säkert bli spännande och bra.
noike skrev:LWes skrev:Heist börjar ganska snart också. Den har jag alltid tyckt låter intressant och den kan säkert bli spännande och bra.
Vad är det? En amerikanisering av Hustle?
LWes skrev:noike skrev:LWes skrev:Heist börjar ganska snart också. Den har jag alltid tyckt låter intressant och den kan säkert bli spännande och bra.
Det är det säkert.
Plot Outline: A team of crooks tries to rob three different Beverly Hills jewelers at the same time.
Steve Harris från The Practice är med.
noike skrev:LWes skrev:noike skrev:LWes skrev:Heist börjar ganska snart också. Den har jag alltid tyckt låter intressant och den kan säkert bli spännande och bra.
Det är det säkert.
Plot Outline: A team of crooks tries to rob three different Beverly Hills jewelers at the same time.
Steve Harris från The Practice är med.
Nej, det verkar inte vara en rak översättning i sådana fall. Archandling?
CBS (households: 9.5/15, #2; adults 18-49: 4.2, #2) however got some good news in the former of "The Unit" (households: 11.5/18, #3; adults 18-49: 5.1, #3), which built off its "NCIS" (households: 11.0/17, #4; adults 18-49: 3.8, #T4) lead-in by 4.35% in households and a whopping 34.21% in adults 18-49. Even better, "The Unit" built its audience between half-hours by 2.66% in households (11.3/17 vs. 11.6/18) and 10.42% in adults 18-49 (4.8 vs. 5.3).
LWes skrev:Heist börjar ganska snart också.
LWes skrev:Steve Harris från The Practice är med.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare