Yog-Sothoth skrev:1.21:
Vem var tjejen på kortet med Boone som Shannon tog ur sin plånbok?
Det var Shannon och Boone på kortet väl?
Och det var Boone's plånbok btw.
Yog-Sothoth skrev:1.21:
Vem var tjejen på kortet med Boone som Shannon tog ur sin plånbok?
AKS skrev:Jag tycker hittills att avsnittet är fantastiskt... tråkigt. Orkade inte ens se klart det igår. Har halva avsnittet kvar. Om detta avsnitt dykt upp mitt i en säsong så hade jag slutat kolla på Lost nu.
AKS skrev:noike, I love you too! Could this be the beginning of a beautiful friendship?
noike skrev:AKS skrev:noike, I love you too! Could this be the beginning of a beautiful friendship?
Får se om jag överlever helgen. Om inte ska jag överväga att låta dig få en av mina dvd-boxar. (Om jag överlever vill jag nog behålla dem själv.)
noike skrev:AKS skrev:Jag tycker hittills att avsnittet är fantastiskt... tråkigt. Orkade inte ens se klart det igår. Har halva avsnittet kvar. Om detta avsnitt dykt upp mitt i en säsong så hade jag slutat kolla på Lost nu.
Äntligen är jag inte ensam i min kritik mot Lost.
Eynosh skrev:Har itne hunnit se senaste avsnittet, men det ör bara och inse, Lost är tjatigt. Dom första avsnitten var bra, men man kan nå en rimlig mängd med cliffhangers, och nu känns det som inte ens författarna har ngn aning om vad som händer.
Eynosh skrev:Ser klart på S1, men det blir ingen S2 för min del kan jag säga.
noike skrev:Får se om jag överlever helgen. Om inte ska jag överväga att låta dig få en av mina dvd-boxar. (Om jag överlever vill jag nog behålla dem själv.)
LWes skrev:Jag tycker att det verkar som om dom flesta klagar på Lost.
noike skrev:Äntligen är jag inte ensam i min kritik mot Lost.
CheeseGuy skrev:Kate hittade ju planet på en bank i Arizona (?), som vi fick se i hennes förra avsnitt.
Yog-Sothoth skrev:Planet hon har på ön är inte samma som låg i bilen. Hon plockade upp det på banken för att det påminde henne om hennes ungdomskärleks leksaksflygplan.
Eynosh skrev:Bara jag som tycker handlingen var bättre än flashbacken på ett bra tag den här gången?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare