Tob skrev: (spoiler Survivor) Jag var nästan lika övertygad som Yau (och Earl) att Dreamz skulle ge upp immuniteten, men ju mer plågad han såg ut ju mer förstod man att han verkligen skulle bryta avtalet. Nej, jag tror verkligen inte det var ett spel av Dreamz, jag tror inte att han tänkte när han gick med på avtalet att han skulle spela Yau, känns som grymma efterkonsruktioner av Dreamz. Dessutom tycker jag han gjorde tokfel iom att det kändes mer givet än någotannat att Earl skulle vinna och den lilla chans Dreamz hade haft på en miljon hade varit obefintlig. Varför inte då, med hedern i behåll, ge bort immuniteten? Borde det inte var en All Star omgång snart? Då får nog Yau vara med igen. Längtar till det.
LWes skrev:Jag tror inte att Dreamz hade någon aning om vad han höll på med under säsongen och att han aldrig tänkt hedra avtalet var ju bara som han sa, varför? Vem vet...
AKS skrev:American Idol 3 blir 2 resultatshow:
Även om Melinda utan tvekan varit den bästa sångerskan säsongen igenom så är jag inte förvånad att hon åkte ut. Jag slutade hålla på henne för några veckor sen då hon blev lite tråkig och repetitiv. Jag fick iofs aldrig nån annan favorit, men jag är ganska likgiltig inför resultaten denna säsong.
ey skrev:finalen:
VINNER BLAKE TAR JAG LIVET AV NÅGON! ÅH VAD JAG HATAR HONOM OCH HANS USLA BEATBOX. DET GÖR ONT SÅ MYCKET JAG HATAR HONOM!
LWes skrev: (spoiler American Idol) Jag tycker att Jordin förtjänar att vinna
Tam skrev:Dille på fiskgjuse? Då är www.saaksi.fi sajten för dig! En kamera är uppsatt bredvid ett bo och bilden uppdateras med några sekunders intervall. Det har nyligen fötts en unge och det finns fortfarande två ägg kvar. Tittar du riktigt länge kanske du har tur och får se de små!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare