America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tinwiel » fre mar 23, 2007 21:06

AKS: Vann inte den där rödhåriga tjejen C6? Hon var ok, men inte min absoluta favorit. C5 vann ju Danielle! Hon var helt underbar och jag är så nöjd att hon vann. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Matt » fre mar 23, 2007 21:39

Tinwiel skrev:AKS: Vann inte den där rödhåriga tjejen C6? Hon var ok, men inte min absoluta favorit. C5 vann ju Danielle! Hon var helt underbar och jag är så nöjd att hon vann. :)

NÄ Danielle van sexan, Nicole van femman. Get your facts straight
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav HeY » lör mar 24, 2007 0:34

AKS skrev:8.05: Medhåll om att det var fel person som åkte ut. verkligen fin tjej och ett eller två mindre bra foton då vissa knappt ens klarat av ett foto? Nåt är wack kan jag säga.

Tycker denna säsong hittills är mycket bättre än förra och kanske den innan också. Kommer inte rikigt ihåg. Vilka vann C7 och C6? I vilket fall som helst så är serien mer underhållande än på ett bra tag.

Vet inte om du skulle vara ironisk där men de som van C6-7 var iaf Daniell (som antagligen blivigt tvingad att byta namn till Dani för att det är mer modelligt) och Caridee.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » lör mar 24, 2007 1:22

Matt skrev:
Tinwiel skrev:AKS: Vann inte den där rödhåriga tjejen C6? Hon var ok, men inte min absoluta favorit. C5 vann ju Danielle! Hon var helt underbar och jag är så nöjd att hon vann. :)

NÄ Danielle van sexan, Nicole van femman. Get your facts straight

Jaja, det stämmer säkert, men Danielle var bäst ändå, hon var.. charmig, söt, hade glugg mellan tänderna, vacker, tog bra kort, och gjorde bra ifrån sig överhuvudtaget. Bästa vinnaren sen Naima.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » lör mar 24, 2007 1:35

HeY skrev:Vet inte om du skulle vara ironisk där men de som van C6-7 var iaf Daniell (som antagligen blivigt tvingad att byta namn till Dani för att det är mer modelligt) och Caridee.

Hehe, nej jag var inte ironisk alls. Vad kunde tolkas som ironiskt? *nyfiken*

Tack för svaren! Danielle hejade jag på. Nicole var meh tycker jag nog. Tror jag. Carridee... det gillar jag inte, men hela förra säsongen kändes så... jag vet inte. Ja, ja... Bara att acceptera.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » lör mar 24, 2007 1:45

AKS skrev:
HeY skrev:Vet inte om du skulle vara ironisk där men de som van C6-7 var iaf Daniell (som antagligen blivigt tvingad att byta namn till Dani för att det är mer modelligt) och Caridee.

Hehe, nej jag var inte ironisk alls. Vad kunde tolkas som ironiskt? *nyfiken*

Tack för svaren! Danielle hejade jag på. Nicole var meh tycker jag nog. Tror jag. Carridee... det gillar jag inte, men hela förra säsongen kändes så... jag vet inte. Ja, ja... Bara att acceptera.

Nej jag tänkte att du kanske tyckte de två senaste säsongerna hade varit så tråkiga att du "haha-ironi" inte kommer ihåg vilka som vann, eller något :rolleyes:

Fråga inte hur mitt sinne fungerar, jag förstår det inte själv!

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » lör mar 24, 2007 1:54

Ah! Nej, jag förstår nu att det skulle kunna tolkas så. :)

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » lör mar 24, 2007 1:57

AKS skrev:Ah! Nej, jag förstår nu att det skulle kunna tolkas så. :)

Aha! Kanske är inte mitt sinne alldeles för konstigt då :D

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » lör mar 24, 2007 2:05

Nej, det tycker jag verkligen inte (att det är). :)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » lör mar 24, 2007 10:05

förra säsongen var väldigt tråkig, det är sant. tänk om de skulle ta och visa om hela ANTM på trean på helgerna. det skulle vara asroligt att se de första säsongerna igen. Yoanna, Elyse och alla andra godbitar! åh! ANTM, i lövs it fastän det har blivit överdrivet till max nu.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Matt » lör mar 24, 2007 10:30

Är nya säsongen så ointressant så vi måste tjafsa om hur dåliga de andra säsongerna var?
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » lör mar 24, 2007 11:37

Äh, man jämför väl alltid säsonger vilka serier man än ser? Inget konstigt med det.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » lör mar 24, 2007 18:26

AKS skrev:Äh, man jämför väl alltid säsonger vilka serier man än ser? Inget konstigt med det.

Men ni har ju fel allihopa ;)
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » lör mar 24, 2007 19:48

Ja, nu då du nämner det så inser jag det!!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » lör mar 24, 2007 19:51

8.05 Brydde mig inte direkt om de som åkte ut, kunde varit vilken som, att Renee och Natscha ropades upp först var långt mer störande. Vill att båda de ska försvinna!

Gillar Jael och Brittany mest.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » lör mar 24, 2007 19:57

8.05: Tyra härmade Natashas utseende i upprätt läge ganska bra. Hon drar liksom ihop ansiktet på ett oerhört komiskt vis. Skulle vilja kalla henne en false fug, för hon ser egentligen ganska bra ut, men det där uttrycket... oh my. Jag vill förresten också att både Natasha och Renee ska åka ut. Den första har vissa idiotiska tendenser som irriterar och den senare verkar vara labil på nåt vis. Stör mig alltså på bådas personligheter.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » lör mar 24, 2007 21:04

alltså, Natasha är ju en typisk Rysk kvinna. tror att hon kommer hur långt som helst genom att vara vacker och puta med munnen. det är ju inte så konstigt faktiskt. jag tycker hon är asrolig nu för tiden för hon fattar absolut ingenting. men bra modell, det skulle hon kunna bli.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tinwiel » lör mar 24, 2007 21:06

Natasha är hemsk, hon måste åka ut snart. Den där saken hon gör med ansiktet ser helt freaky ut.. Hon kanske kan bli en bra modell, om hon gör katalogjobb eller sånt där man bara ska vara "snygg" (fast så vacker är hon inte..) men nån ANTM är hon inte.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HippieSpellan » lör mar 24, 2007 21:13

Tinwiel skrev:Natasha är hemsk, hon måste åka ut snart. Den där saken hon gör med ansiktet ser helt freaky ut.. Hon kanske kan bli en bra modell, om hon gör katalogjobb eller sånt där man bara ska vara "snygg" (fast så vacker är hon inte..) men nån ANTM är hon inte.

Jo sant, men du vill ju få ut den stora blonda först. Tycker natasha har blivit bättre och bättre med avsnitten, men hon är likadan hela tiden, borax. Jag börjar störa mig lite på rödhåret... lite för kaxig för snabbt kanske, spec senaste avsnittet då hon var "well Im the greatest and takes the best shots" typ... Då tyckte jag faktiskt att reene visade upp kläderna bättre i sin dödpose.. men hon fick ju en lätt ställning kan man säga
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav Tinwiel » lör mar 24, 2007 22:00

Renees senaste bild var jättesnygg. Och du har rätt, jag vill få ut den stora blonda tjejen först, hon är snortråkig.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HippieSpellan » lör mar 24, 2007 22:05

jag vill få ut "jag är så jädra miffo så jag kan inte prata och inte äta så därför ser jag ut och låter så här"tjejen. resten bryr jag mige inte så mkt om. Men hon är riktigt jobbig. Till och med renee har bättre personlighet än den apan utan något annat än skelett och hud.
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav Tinwiel » lör mar 24, 2007 22:07

Hon borde äta upp sig lite...
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Off » fre mar 30, 2007 9:50

Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Matt » fre mar 30, 2007 10:05

Haha
Nån som sett veckans avsnitt BTW?
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Illyria » fre mar 30, 2007 10:18

Nej, men jag har som vanligt redat tittat på photoshooten och vet vem som åker ut.

8.06 Tråkiga Diana. För så heter hon väl, men vi verkar ju aldrig bli av med Renee eller Natascha heller.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav carre » fre mar 30, 2007 10:33

har någon hittat programmet över huvud taget? jag ska på hunt nu :)

haha, Malin Persson is a pussy!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tinwiel » fre mar 30, 2007 10:57

Det finns ett på mininova men det kräver registrering. Så jag väntar... :rolleyes:
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Matt » fre mar 30, 2007 11:02

Ilyria: Då blir det ju inge spännande.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav carre » fre mar 30, 2007 11:03

detta är upprörande, jag behöver mitt ANTM! i neeeeeedz it!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tinwiel » fre mar 30, 2007 11:04

Jag tänker inte kolla på spoilern heller. NEJ!

Jag hatar att vänta på avsnitt när jag vet att dom finns där ute nånstans... Frustration!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film