Jag ménoike skrev: (spoiler 5.1) Och the electrolite neutron-magnetic test scanner i teasern. Jag vill rusa över pölen och krama alla inblandade.

Jag ménoike skrev: (spoiler 5.1) Och the electrolite neutron-magnetic test scanner i teasern. Jag vill rusa över pölen och krama alla inblandade.
caffeineaddict skrev:Kan Ralfi säga vilken "nivå" av spoilers det handlar om?
RalfiParpa skrev:caffeineaddict skrev:Kan Ralfi säga vilken "nivå" av spoilers det handlar om?
S1-S4. Inget mer.
eriked skrev:Vart finns den?caffeineaddict skrev:the.wire.s05e02.tvrip.xvid.abc123.avi
Americans are a stupid people, by and large. We pretty much believe what we're told.
The bigger the lie, the more they believe.
noike skrev:5.02 Sheeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
någon som är på botten, någon som offrar sig men ändå är dömd. Det kan inte vara en slump med tanke på hur blekt saker målas upp.
A bear skrev:Vild spekulation:
(spoiler 5.02) McNulty kommer att sälja storyn till den där unge journalisten. Det gör hjältar av dem bägge för ett kort tag, men slutar inte väl för någon av dem.
Fast å andra sidan - det är så det skulle gå om detta vore ett vanligt drama...
noike skrev:A bear skrev:Vild spekulation:
(spoiler 5.02) McNulty kommer att sälja storyn till den där unge journalisten. Det gör hjältar av dem bägge för ett kort tag, men slutar inte väl för någon av dem.
Fast å andra sidan - det är så det skulle gå om detta vore ett vanligt drama...
Det kan gå dåligt för båda men bra för storyn. De sparkas ut hårt och för att rädda "staden" görs en deal där andra högre upp statumässigt får all cred för att ett icke-existerande brott lösts.
A bear skrev:DU är David Simon!
If it were at a party of say, Baltimore cops, then the drug war, or the copshop, or the bar tab itself would predominate. And journalism and/or my experiences in journalism would go unmentioned in any regard.
Entertainment industry people? We talk about the business.
Drug dealers? We talk about the, um, business.
And in all instances when people come up to me to discuss how much they love them some Omar and how he’s the bestest character ever, well, okay, my eyes do glaze to the point of distraction and I do desperately try to change the subject back to whatever the collective conversational zeitgeist might be at a given gathering.
The only difference between your discussion of seasons one through four and the current one seems to be that you did not encounter Ed Burns at a party.
Matt skrev:Vad är The.Wire.S05.Special.The.Last.Word?
Ska man se det före 5x01?
qarlsson skrev:Personligen håller jag nog i mig tills allt finns att avnjuta i ett svep.
qarlsson skrev:Nu är de läckta på gång. Pre'ades för ett tag sen:
The.Wire.S05E06.DVDSCR.READ.NFO.XVID-VCR
Personligen håller jag nog i mig tills allt finns att avnjuta i ett svep.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare