caffeineaddict skrev:CHARLOTTA IS SEVEN!
RalfiParpa skrev:Återkommer väl med ett "ja, grabbar, det är ganska bra men det är ju inte The Wire direkt" när jag är klar.
caffeineaddict skrev:RalfiParpa skrev:Återkommer väl med ett "ja, grabbar, det är ganska bra men det är ju inte The Wire direkt" när jag är klar.
S5 av Shield spöar iofs alla de tidigare säsongerna, men jag kommer stå på din sida när alla andra kastar frukt, grönsaker och granater och hävda att Wire fortfarande är bättre. Men mer "Ja, grabbar, det är ganska överjävligt bra, men The Wire tar fortfarande hem det" IMHO.
The sixth season of The Shield returns to FX in January 2007. FX has already green-lit the seventh and final season of the acclaimed cop show, to premiere sometime in late 2007 or early 2008.
noike skrev: Det är jävligt svårt att bedöma faktiskt.
RalfiParpa skrev:Krasch.
Tam skrev:På myepisodes står nu 6x01 den 3:e april. Tros det stämma?
Förstår inte att man kan få för sig att jämföra The Shield och The Wire. För att båda handlar om poliser och bovar eller? Det vill säga, jag gillar båda serierna som fan, men de är ju extremt olika. The Shield är en double whopper med extra allt, The Wire söndagsstek med gräddsås och pressgurka.noike skrev:caffeineaddict skrev:RalfiParpa skrev:Återkommer väl med ett "ja, grabbar, det är ganska bra men det är ju inte The Wire direkt" när jag är klar.
S5 av Shield spöar iofs alla de tidigare säsongerna, men jag kommer stå på din sida när alla andra kastar frukt, grönsaker och granater och hävda att Wire fortfarande är bättre. Men mer "Ja, grabbar, det är ganska överjävligt bra, men The Wire tar fortfarande hem det" IMHO.
Shield s5 spöar även the Wire s1-3 i varje fall. The Wire S4 vet i fan, men nej, jag tror inte det. Tror. Det är jävligt svårt att bedöma faktiskt.
Capt. Peroxide skrev:The Shield är en double whopper med extra allt, The Wire söndagsstek med gräddsås och pressgurka.
Capt. Peroxide skrev:Förstår inte att man kan få för sig att jämföra The Shield och The Wire. För att båda handlar om poliser och bovar eller?
CheeseGuy skrev:Capt. Peroxide skrev:Förstår inte att man kan få för sig att jämföra The Shield och The Wire. För att båda handlar om poliser och bovar eller?
Eller för att de två är i en helt egen klass när det gäller serier som fortfarande produceras (rätt många, inklusive mig själv, är nog med på det).
CheeseGuy skrev:Tob skrev:Teaser
Är det som den förra teasern, eller är det riktiga scener från avsnitten?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare